掃呢頁CODE去手機

2015年11月26日 星期四

落腳 J2 《靚聲王》變韓國 K-POP [壹週刊 - 1342] __,M1,

娛樂偵訊 落腳 J2 《靚聲王》變韓國 K-POP 無綫的《 Sunday靚聲王》就算製作慳皮,但合師奶口胃,做到平均二十點,最高廿五點收視。節目將由翡翠台搬去 J2台,「轉台」第一步是要洗走汪阿姐同秋官的老陳皮味,由布景到打燈,都學足韓國節目《 K-POP》。抄俾人笑唔抄又俾人笑,唔抄就笨! ...


娛樂偵訊

落腳 J2 《靚聲王》變韓國 K-POP

無綫的《 Sunday靚聲王》就算製作慳皮,但合師奶口胃,做到平均二十點,最高廿五點收視。節目將由翡翠台搬去 J2台,「轉台」第一步是要洗走汪阿姐同秋官的老陳皮味,由布景到打燈,都學足韓國節目《 K-POP》。抄俾人笑唔抄又俾人笑,唔抄就笨!

落本照抄

《 Sunday靚聲王》收檔,溫拿五虎做嘉賓錄影最後一集後,節目會由 J2台接力,名都唔改,沿用《靚聲王》原汁原味。《靚聲王》「過檔」 J2,即刻後生晒!由巨聲幫林師傑和譚嘉儀化身成年輕版秋官、汪阿姐做主持,製作亦會落重本,唔似之前咁慳皮。

據悉,年輕《靚聲王》的舞台布置抄足韓國《 K-POP》,以多面 LED wall加強燈光效果。上週打頭陣做節目的巨聲鐵腳許廷鏗、胡鴻鈞、釗峰、蔚雨芯及女子組合 A2A,去到現場見到個 set,都嚇一跳。

「大家都冇諗過公司今次咁落本,以為會好似之前翡翠台嗰個咁,求求其其,點知原來咁認真,學晒《 K-POP》。抄都好,起碼成個製作 upgrade咗!頭四集釗峰同蔚雨芯會做埋嘉實主持,唔再好似以前咁,只係自己人玩晒。」一名無綫人說。

新的《靚聲王》下月在 J2台出街,為洗走舊有娘味,由布景到燈光都抄足韓國《 K-POP》。

新一輯《靚聲王》唔再係六、七、八十年代歌手天下,取而代之是年輕一班。打頭陣一集便有孖女組合 A2A及蔚雨芯。

MV翻生

月前余詠珊與坐正無綫唱片部的老公何哲圖搞破冰飯局,席間向在座各唱片公司高層作出口頭承諾,指無綫會重啟大門,寬待其他唱片公司歌手。

所以,除了 J2《靚聲王》讓其他唱片公司歌手輪住做客席主持及表演外, J2原有的節目《 Music Café》,亦會廣發英雄帖,歌手要亮相大台,唔使再睇面色,輪街症等餐死。

J2台陸續加料炮製新的音樂節目之餘,停播四年、專播 MV的節目《 360°音樂無邊》亦會翻生。

「會做番 MV節目,不過公司就唔會再花錢幫歌手拍 MV,而係唱片公司自己提供。都好呀,起碼歌手多咗個平台,觀眾亦多咗嘢睇。聽講 Sandy(余詠珊)已經開始同各大唱片公司傾緊搞音樂特輯嘅合作,不過係啲一、二線歌手先有份。」一名無綫工作人員說。

除咗汪阿姐劏雞歌喉,《靚》出街多時能引起熱話的只有林子祥做嘉賓,搞到婆婆跳 boxing舞呢一集。

上週將開演唱會的溫拿為最後一集《 Sunday靚聲王》錄影。

汪阿姐同秋官孭飛的《靚聲王》,雖然表演乏陳足新,但勝在有班師奶粉絲撐,製作慳水慳力下,有不俗的收視。

照抄

大台流水作業,劇集、節目唔夠諗頭,惟有抄!尤其近年水準超班的韓國製作,絕對是大台「靈感泉源」。

神手變勝手

大台劇集創作好國際化,美劇日劇韓劇用得就用,前年《熟男有惑》被網民踢爆劇情及人物角色性格照抄張東健主演的韓劇《紳士的品格》後,去年黃宗澤、徐子珊孭飛的《點金勝手》,也被發現抄韓劇《點金神手》。

變晒都敏俊

去年台慶劇《名門暗戰》,男主角黎耀祥、蕭正楠、黃浩然及曹永廉,中、小生一律勁扮韓仔 look,唔理襯唔襯,個個變晒《來自星星的你》的都敏俊髮型,扮晒 A貨金秀賢。

美式口水騷

李思捷掌舵的《今晚睇李》一出,由布景到每個環節,都抄足美國多個 talk show。 Copy大雜燴,也是《今晚睇李》最大特色。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!