網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月30日 星期一

千嬅願為慈善克服畏高:我啲恐懼好值錢 __,千嬅,楊千嬅,

千嬅話起碼要一百幾十萬先得呀!next1/1pre佢話試過畀老公整蠱照玩。next1/1pre點知整親條頸。next1/1pre仲試過玩過山車玩到爛聲!next1/1pre千嬅next1/1pre千嬅(右)、柏豪next1/1pre一眾歌手齊齊出席慈善活動開幕禮。next1/1pre丁子高同囝囝Torres(資料圖片)next1/1pre歌手楊千嬅及周柏豪等於尖沙咀出席「東華慈善嘉年華」啟動禮,提 ...


千嬅話起碼要一百幾十萬先得呀!

next 1/1 pre

佢話試過畀老公整蠱照玩。

next 1/1 pre

點知整親條頸。

next 1/1 pre

仲試過玩過山車玩到爛聲!

next 1/1 pre

千嬅

next 1/1 pre

千嬅(右)、柏豪

next 1/1 pre

一眾歌手齊齊出席慈善活動開幕禮。

next 1/1 pre

丁子高同囝囝Torres(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手楊千嬅及周柏豪等於尖沙咀出席「東華慈善嘉年華」啟動禮,提到嘉年華設有高空機動遊戲,自認畏高的千嬅笑言可為籌款而試玩,但稱事前要先飲香檳灌醉自己,她說:「飲半杯香檳去到頭暈境界,咁可能成功享受到。(籌夠幾多善款你先玩?)一百幾十萬走唔甩。我啲恐懼好值錢,不過為做善事。」

千嬅搞笑自爆曾被老公丁子高「整蠱」:「佢呃過我玩機動遊戲,(架車)一跌落去就整親我條頸,因為我驚到挨實佢。結果玩完出嚟見到啲相冇張正常,張張影到我骨折咁!我都玩過360度過山車,玩完即刻爛聲!」

她透露兒子跟老公都愛玩機動遊戲,自己會於原地負責「睇袋」,卻遇上尷尬事:「我睇袋時遇到有人想合照,但好尷尬,唯有講『不好意思,我在帶孩子』。」

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有新一代女神陳瀅、郭奕芯同鄭俊弘,想知陳瀅點樣快人一步,理想達到?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2 

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!