網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月30日 星期一

人妻的誘惑 陳慧琳低胸吊帶look曝光! __,陳慧琳,

一向惜肉如金嘅Kelly,今次大解放,真係令人不禁大叫索爆!next1/1pre會唔會係Kelly史上最低胸?next1/1pre愈減愈瘦,最後搞到邊跳邊甩褲。next1/1pre另一套衫都一樣低胸上陣,仲要配合勁歌熱舞。next1/1preKelly一出場,一班型男Model即刻大叫「OhMyGod!」next1/1pre老公真係唔會呷醋?next1/1pre等你個MV出街!next1/1pre ...


一向惜肉如金嘅Kelly,今次大解放,真係令人不禁大叫索爆!

next 1/1 pre

會唔會係Kelly史上最低胸?

next 1/1 pre

愈減愈瘦,最後搞到邊跳邊甩褲。

next 1/1 pre

另一套衫都一樣低胸上陣,仲要配合勁歌熱舞。

next 1/1 pre

Kelly一出場,一班型男Model即刻大叫「Oh My God!」

next 1/1 pre

老公真係唔會呷醋?

next 1/1 pre

等你個MV出街!

next 1/1 pre

天后陳慧琳(Kelly)日前為演唱會主題曲《Let's Celebrate》拍攝MV,導演莊少榮安排在中環一間夜店內拍攝,除了舞蹈員與Kelly一起狂跳外,他們更請來一班赤裸上身的大隻型男model到場,大騷六舊腹肌陪Kelly於MV中狂歡!

低胸吊帶look曝光

一眾班型男Model現身即令拍攝現場「嘩嘩」聲,到Kelly換好Bra top準備拍攝時,一班型男Model見到低胸性感的Kelly,反而全向着她大叫「Oh My God!」現場歡呼及口哨聲不斷,令Kelly都有點不知所措和尷尬:「佢哋夾住我喺中間,我摸又唔係,掂又唔係,最初都有啲唔知點好,後來死就死啦,都要放開啲拍出嚟先好睇架,所以就有掂吓掂吓,又有摸吓少少咁囉。不過大家熟咗就冇事,我哋都係專業架嘛!(驚唔驚老公呷醋?)唔驚,佢都應該唔會呷醋,我都係拍MV,工作嘛,佢好了解。」

七年冇蒲夜店

Kelly亦坦言已經七年多沒有到夜店蒲,故當踏入拍攝現場時即感覺興奮,想起之前可以夜蒲的日子,笑言:「好多年冇去呢啲地方玩,我記得有一年萬聖節玩得最癲,扮鬼扮馬喺蘭桂坊玩,玩完就即刻上機飛去溫哥華做騷,因為時差飛到過去嗰邊都仲係31號,變咗又過多一次萬聖節,又再出去玩多次,連續瘋狂兩個晚上,嗰次真係好開心!尤其係萬聖節,我最鐘意啲鬼、古怪、恐怖刺激嘢!不過老實講我成世人都只係去過三次夜店玩,我人生係咪好苦悶呢?」

太瘦邊跳邊甩褲

而Kelly亦表示到了拍攝MV當日才知自己瘦了很多:「諗住自己咁高,着S碼的褲都得啦,點知原來瘦到着S碼都邊跳邊甩,一路拍跳舞個啲鏡頭,一路抽褲頭,後來要補幾針釘窄條褲頭先搞得掂。」

舞后上身 發夢都跳舞

另外,此曲由合作無間的雷頌德作曲,小克填詞,而日前Kelly把排舞片段放上網,不足三日,已有過百萬人看過,亦有逾五十萬點撃率,令她非常開心,亦有不少歌迷留言寫「我們的勁舞Dancing Queen 回歸了!」對此Kelly表示:「好開心大家滿意,令我充滿力量!其實今次演唱會同過去真係好唔同,唔只呢首狂跳,今次有一半都會係快歌跳舞,係一個盛大嘅二十周年聖誕party!我每晚連發夢都夢到自己喺到跳舞,排完舞又要同老師操唱功,體能上需要好多力量,所以最近愈嚟愈瘦,啲衫褲改完又改,我已經瘦到唔可以再減啦,要食番正常餐,先夠能量去做跳舞動作同唱歌!」



鍾意就快D Share啦!