網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月30日 星期一

蕭定一孖仔百日宴 杏兒Chilam攜眷撐場 __,杏兒,張智霖,Chilam,蕭定一,胡杏兒,

噚晚中國3D數碼娛樂有限公司老闆蕭定一幫一對孖仔舉行百日宴,兼慶祝埋同老婆Michelle結婚五周年,搞到成個深灣遊艇俱樂部都好熱鬧呀!當晚撐場嘅嘉賓當然有蕭定一旗下嘅藝人啦,Chilam就帶埋靚靚同囝囝去,胡杏兒亦都拖未婚夫到場,另外仲有莊思敏、唐貝詩等等。不過再多星都唔及蕭定一搶眼,佢嗰晚失驚無神變身做五月天嘅阿信,上台唱咗首《最重要的小事》送俾老婆,全場High爆! ...






其他影片:>>






噚晚中國3D數碼娛樂有限公司老闆蕭定一幫一對孖仔舉行百日宴,兼慶祝埋同老婆Michelle結婚五周年,搞到成個深灣遊艇俱樂部都好熱鬧呀!

當晚撐場嘅嘉賓當然有蕭定一旗下嘅藝人啦, Chilam就帶埋靚靚同囝囝去,胡杏兒亦都拖未婚夫到場,另外仲有莊思敏、唐貝詩等等。不過再多星都唔及蕭定一搶眼,佢嗰晚失驚無神變身做五月天嘅阿信,上台唱咗首《最重要的小事》送俾老婆,全場High爆!
鍾意就快D Share啦!