網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月21日 星期六

【澳門明星賽車挑戰賽】方力申獲第一 劉浩龍屈居第二 :),浩龍,方力申,劉浩龍,

$(document).ready(function() { ga('set', 'dimension9', 'appledailyhk'); }); var globalvar, g_ngs_loggingData; // ***** START videoplaza AD plugin configuration ***** var videoPlazaCo ...




其他影片:>>






劉浩龍(師兄)、周秀娜、方力申、余文樂、苟芸慧、莊思敏同曾國祥等一眾藝人,早前接受專業賽車訓練,就係為咗參加今日舉行嘅明星蓮花挑戰賽,喺澳門東望洋賽道一較高下!

其間,周秀娜、苟芸慧、狄易達噚日參加試圈賽時,因為車壞嘅問題,未能出賽,而莊思敏及曾國祥就因為落場冇耐,架車壞咗,要被迫停賽。

最終,比賽結果由方力申獲得第一位,劉浩龍拎第二名,第三名就係余文樂,女友容祖兒(Joey)亦有到場支持男友劉浩龍。

拎第一名嘅方力申賽後表示:「當然好開心,攞第一,一路揸其實都保守啲,因為怕出事,要完成賽事最緊要,揸係跟自己嘅節奏,余文樂架車喺中途過咗我一次,之後佢架車有啲事,俾我過番頭,跟住到師兄架車喺我後面。」

方力申解釋今次對呢個場都幾陌生,因為練習只係練咗十個圈,排位賽嗰陣,都係幾個圈就暫停咗,嚟到都係打「天才波」,車手都係靠之後做足功課、睇資料,比賽時要睇住對方,所以揸得比賽保守。

方力申又呻一路揸車時,覺得賽車令個人好攰,方力申領先嘅時候,因為劉浩龍架車追得好近,方力申稱:「當時諗希望快啲完,佢唔好再追上嚟,好辛苦!好辛苦!好榮幸可以參加,雖然我哋唔係專業,同專業差好遠,呢個運動唔係個個都可以參與,對我嚟講係一個好好嘅經驗。」

鍾意就快D Share啦!