掃呢頁CODE去手機

2015年11月24日 星期二

《巨星放題》第五集:翠如唔夠牛雜妹醒 :),翠如,李美琪,牛雜妹,黃翠如,

《巨星放題》,識你就埋嚟! next 1/1 pre Miss Kay又玩有味IQ題。 next 1/1 pre 到底係幾多呢? next 1/1 pre 呢條我諗有睇過《他來自江湖》一定識。 next 1/1 pre BB們出盡渾身解數答題! next 1/1 pr ...


《巨星放題》,識你就埋嚟!

next 1/1 pre

Miss Kay又玩有味IQ題。

next 1/1 pre

到底係幾多呢?

next 1/1 pre

呢條我諗有睇過《他來自江湖》一定識。

next 1/1 pre

BB們出盡渾身解數答題!

next 1/1 pre

最強娛樂資訊App《東網巨星》的重點娛樂節目《巨星放題》,播出短短四集已迅速成為全城熱話!由「Dr.吹神」陳奕迅與「Miss Kay」謝安琪雙劍合璧出題,以難度極高的IQ題與冷知識考一考18位藝人的腦筋轉數,頭四集推出後獲得極大回響,點擊率更屢創高峰!《巨星放題》第五集現已在《東網巨星》App獨家播出,今集依然有「Dr.吹神」與「Miss Kay」孖住出招,由「大埔區IQ爆棚」田蕊妮、「萬人女神」黃翠如與「IQ達人Monnie」牛雜妹李美琪作答,三位靚女都以醒目過人自居,誓要展現美麗與智慧並重的一面!

牛雜妹闖難關

「每個男人心目中都總有一個」的翠如BB,未開波已自信爆棚,笑言「唔會錯,冇嘢難到佢」,力證自己外貌搶鏡之餘,亦是以聰明才智登上女神之位;剪牛雜快靚正的牛雜妹自稱答IQ題百發百中,大敵當前都有信心關關難過關關過;視后級的田蕊妮向來揣摩角色極有一手,未知IQ題與冷知識是否也難不倒她呢?三位IQ達人雲集《巨星放題》,看來今集定必會有一場腥風血雨的「廝殺」,欲知勝負誰屬,就要繼續留意《東網巨星》App!

四星率先出線

經歷四集《巨星放題》激戰後,頭四位出線藝人包括周秀娜、張繼聰、連詩雅及「蝦頭」楊詩敏,最新一集《巨星放題》已在《東網巨星》App有得睇,想知今集三位靚女如何招架?記得Click入《東網巨星》App收睇喇!

有味IQ題靚女頭痕

遊戲節目《巨星放題》好玩刺激,初賽每集由兩位星級考官「Dr.吹神」陳奕迅與「Miss Kay」謝安琪出題考驗三位參賽者的IQ與冷知識,挑戰者需在十秒內講出正確答案,答中最多者便勝出。如果答中的題目數量相同,則以答中時間較快者出線進級。

第五集的兩題冷知識與一條IQ題,與大家的生活息息相關,分別是「八達通最大增值面額是多少港元?」及「『淼』字的正確粵語讀音?」,至於有味IQ題「甚麼動物最愛『聞』底褲?」夠晒抵死搞笑,令到田蕊妮、黃翠如與牛雜妹李美琪都相當頭痕,想知答案?趕快登入《東網巨星》App的《巨星放題》收看

如果想收看此集精彩內容,記得登入《東網巨星》App,在廣告位置click入第五集

《巨星放題》。

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!