掃呢頁CODE去手機

2015年11月26日 星期四

Constance精神出動買金 [壹週刊 - 1342] __,M1,

遮晒手腳嘅 Constance,望落精神咗,亦唔使孭住晒啲喉出街,不過鎖骨下仲有個造口,唔拆得。真係希望佢快啲回復健康。 同你吟一吟 Constance精神出動買金 楊愛瑾舊年答應拍拖八年嘅永安太子爺男友郭永淳求婚,明年就正式行禮 ...


遮晒手腳嘅 Constance,望落精神咗,亦唔使孭住晒啲喉出街,不過鎖骨下仲有個造口,唔拆得。真係希望佢快啲回復健康。

同你吟一吟

Constance精神出動買金

楊愛瑾舊年答應拍拖八年嘅永安太子爺男友郭永淳求婚,明年就正式行禮做人妻。前夫再婚擺在眼前,曾經公開鬧 Miki係狐狸精嘅前郭太 Constance伍智恆,祝福二人,仲話「就算唔係 Miki,亦會係另一個女人。」

上星期一(十一月十六日), Constance自己一個走咗去銅鑼灣行街放電,只見佢頸側有兩個插喉位封住膠布,只剩鎖骨下嘅造口位,長袖衞衣加到腳眼長裙,遮晒手腳,望落冇咁驚恐,亦精神咗。

勁愛黃金嘅 Constance是日戴住兩條金頸鏈,兩手亦各有一條金手鏈,仲嫌未夠,走入買慣買熟嘅周生生,買多條頸鏈,即買即戴。其間佢一度走出店外食煙,因為腸胃消化系統問題, Constance食嘢𡁻吓唔吞得,食煙一樣,癮起但都係啜得兩啖,就丟落地。其實,真係好慘。

舊年十一月俾《壹》仔踢爆去冰島芬蘭旅行時,答應男友求婚嘅 Miki,今年四月公開認婚訊,明年坐正做郭太。

煙癮起,但啜兩啖就丟落地。

頸同手都係金鏈嘅 Constance,喺金鋪買咗條長金鏈,即戴。

撰文:八珍

鍾意就快D Share啦!