網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月11日 星期三

港大 SPACE 文青獨愛中國風設計 [FACE - 442 - 大專校園] MF,



余麗萍  Rita

香港大學專業進修學院設計系 Top Up Degree Yr.1

身高 173cm的 Rita每逢長假就會回江西渡假,「喺江西生活好悠閒,喺屋企聽吓歌、去公園餵吓魚就一日,但喺香港做同樣嘅嘢會有一種莫明嘅罪惡感,會覺得咁樣用啲時間好奢侈!」

U花 U草

港大 SPACE 文青獨愛中國風設計

中港矛盾有增無減,有內地人嚟到香港急急想撇咗陣蝗味,不過都有內地人嚟咗香港多年仲係掛住家鄉,人在心不在。

10歲由江西來港的余麗萍( Rita)是典型的中國姑娘,畫畫、寫詩、書法樣樣精,頭髮留過腰、穿的是飄逸長裙、用的是梨木做嘅首飾盒,別名叫萍兒的她就算去唱 K,都會選唱鄧麗君這一類老歌,中國味濃到入血。

廣東話完全冇鄉音的 21歲 Rita,香港急速的生活令她更掛念家鄉的慢活節拍。讀高級文憑時的 Rita GPA3.7,要升上大學讀學士課程理應十拿九穩,卻因堅持中國風令她升不到她心儀的理大設計系,「我曾經對中國風好著迷,我讀 design嘅每份功課都以中國風取材,有老師讚過我用呢個主題好特別,功課都好高分,不過慢慢發現局限咗自己嘅眼界。有同學 GPA低過我都入到理大讀設計系,我高分反而入唔到,之後諗番主要係同我嘅中國風 portfolio出問題,唔夠多元化,加上香港人都唔太接受中國味濃嘅設計。所以升咗上 Top Up Degree之後,我開始喺功課入面加入其他元素,嘗試接納唔同嘅文化。連我留咗好耐嘅長頭髮我都把心一橫剪咗佢,就係想自己跳出框框!」

Rita與男友都對中國風有種情義結,「我以前會上 Qooza(網上 blog)分享自己嘅畫作、詩作,亦都係咁識咗現任男朋友,我都好欣賞佢嘅文學作品,我哋一齊就快五年,偶爾仲會以書信來往。」

長頭髮時的 Rita散發出一種古典美,就連衣着打扮都不像一個未過 20歲的少女。

書法、畫畫是 Rita的最愛,所以去到邊都紙筆隨身,一份以自畫像為題的功課, Rita就畫了自己融入山水當中,「老師覺得作品好特別,亦都拎咗好高分!」

撰文:葉浩婷

攝影:林迅景

化妝及形象: Kika Wong

鍾意就快D Share啦!