掃呢頁CODE去手機

2015年12月3日 星期四

《鴨王 2》冇 P圖海報流出 林莉嫻巨腩揮低袁嘉敏 [壹週刊 - 1343] __,袁嘉敏,林莉嫻,鴨王,林莉,M1,

冇P圖,《鴨王2》新女凸腩、肥臀即時現形。娛樂偵訊《鴨王2》冇P圖海報流出 林莉嫻巨腩揮低袁嘉敏有「17女神」之稱、現年23歲的林莉嫻(Leslie)被王晶睇中登上大銀幕,在《鴨王2:雞同鴨戀》內做雞。論上圍,林莉嫻與第一集女主角袁嘉敏相比,不相伯仲,但被脂肪重重包圍的激凸肚腩,油分絕對重過上手。唔能夠長期靠P圖人工瘦身,在戲中會有全裸騷股肉搏戲的林莉嫻,為保女神之名,惟有地獄式瘦身減脂減腩!全裸 ...


冇 P圖,《鴨王 2》新女凸腩、肥臀即時現形。

娛樂偵訊

《鴨王 2》冇 P圖海報流出 林莉嫻巨腩揮低袁嘉敏

有「 17女神」之稱、現年 23歲的林莉嫻( Leslie)被王晶睇中登上大銀幕,在《鴨王 2:雞同鴨戀》內做雞。論上圍,林莉嫻與第一集女主角袁嘉敏相比,不相伯仲,但被脂肪重重包圍的激凸肚腩,油分絕對重過上手。

唔能夠長期靠 P圖人工瘦身,在戲中會有全裸騷股肉搏戲的林莉嫻,為保女神之名,惟有地獄式瘦身減脂減腩!

全裸晒優質股

新晶女郎林莉嫻跟「鴨王」何浩文( Dominic),將會在新戲中全裸埋身肉搏,鬥騷優質靚股,連見慣「大」場面的 Dominic,亦大讚她「正」過舊拍檔袁嘉敏。兩代晶女郎,唔單只擁有天賦好身材,還不約而同擁有巨腩。為保女神飯碗,電影公司對外發放的劇照,盡量 P圖幫林莉嫻修腰減腩。

「 Leslie(林莉嫻)試鏡時唔使全裸,但有著比堅尼俾晶哥睇。晶哥睇中佢有四十三吋長腿。反而唔介意佢有個大肚腩,不過都有叫 Leslie要減咗腩先可以開工。老細叫到,惟有每日食一餐,加狂做運動,而家已經瘦咗好多,個腩冇以前咁恐怖。」工作人員表示。

𡃁模林莉嫻早前在人氣「 App 17」開戶,鍾意騷胸晒床照的她,成為必追的「 17女神」之一。

減肥後的林莉嫻在微博放了一張三點式索相,雖然都有 P圖,但明顯比之前瘦了一個碼。

Maggie Q第二

據知,王晶相當睇好林莉嫻,覺得她的野性味,有望成為第二個 Maggie Q,拍畢《鴨王 2》後,便會安排她演出《賭城風雲Ⅲ》,得寵程度可見一斑。

獲王晶寵倖,林莉嫻處女作更加搏到盡,拍全裸床戲毫不怯場外,還花了一年時間學演戲。被問到會否擔心外界將她和袁嘉敏比較,林莉嫻說:「我只會專注工作,唔會理人哋批評。」

孭正做女一的文凱玲,之前也有在電影中真空上陣。

《鴨王 2》早前在中環開工,有衫著的何浩文同文凱玲,一身白色造型拍街景。

冇衫著

《鴨王 2》一眾女角,在戲中擺明做雞連衫都冇得著,幾乎場場全裸肉搏。為新戲做足準備,大半年前個個開始操 fit body,只有新晶女郎林莉嫻臨急抱佛腳,靠 P圖縮細巨腩。

【文凱玲】

王晶另一新寵,終於有機會擔正的文凱玲,為 keep住 23吋小蠻腰,一日只食一餐兼狂跑步。

【唐紫睿】

有 43吋長腿的 Hazel,天生異稟食極唔肥,但開新戲同時,又要準備拍攝 now節目《 G1格鬥會》,是唯一要狂食增磅,再日夜狂操的晶女郎。

【鍾采羲】

34C巨咪鍾采羲,開拍《鴨王 2》時,早已被公司勒令瘦身,好在佢天生易肥易瘦, keep fit so easy。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!