掃呢頁CODE去手機

2015年12月3日 星期四

《巨星放題》:《巨星放題》準決賽 張敬軒加盟做考官 __,張敬軒,

張敬軒加盟《巨星放題》做星級考官,仲講明啲題目會有難度。next1/1pre《巨星放題》進入準決賽啦!六位參賽者周秀娜、連詩雅(Shiga)、李美琪(牛雜妹)、陳瀅、楊詩敏(蝦頭)及張繼聰將會爭奪四個出線名額。next1/1pre軒仔話平時最鍾意玩腦筋急轉彎嘅遊戲。next1/1pre周秀娜next1/1pre連詩雅next1/1pre李美琪(牛雜妹)next1/1pre陳奕迅講完答案都忍唔住大笑 ...


張敬軒加盟《巨星放題》做星級考官,仲講明啲題目會有難度。next1/1pre《巨星放題》進入準決賽六位參賽者周秀娜、連詩雅(Shiga)、李美琪(牛雜妹)、陳瀅、楊詩敏(蝦頭)及張繼聰將會爭奪四個出線名額。next1/1pre軒仔話平時最鍾意玩腦筋急轉彎嘅遊戲。next1/1pre周秀娜next1/1pre連詩雅next1/1pre李美琪(牛雜妹)next1/1pre陳奕迅講完答案都忍唔住大笑 ...


張敬軒加盟《巨星放題》做星級考官,仲講明啲題目會有難度。

next 1/1 pre

《巨星放題》進入準決賽六位參賽者周秀娜、連詩雅(Shiga)、李美琪(牛雜妹)、陳瀅、楊詩敏(蝦頭)及張繼聰將會爭奪四個出線名額。

next 1/1 pre

軒仔話平時最鍾意玩腦筋急轉彎嘅遊戲。

next 1/1 pre

周秀娜

next 1/1 pre

連詩雅

next 1/1 pre

李美琪(牛雜妹)

next 1/1 pre

陳奕迅講完答案都忍唔住大笑,究竟係乜嘢問題呢?

next 1/1 pre

謝安琪繼續以甜到漏的溫婉聲線發問,真係冧到暈。

next 1/1 pre

戰況激烈。

next 1/1 pre

由《東網巨星》App推出的遊戲節目《巨星放題》第七集已在《東網巨星》App播出,18位藝人經過六集的激烈對戰,成功晉級準決賽的有周秀娜、連詩雅(Shiga)、李美琪(牛雜妹)、陳瀅、楊詩敏(蝦頭)及張繼聰,六人會爭奪決賽的四個席位,今集先由周秀娜、Shiga及牛雜妹出戰。有見戰況愈趨刺激,《巨星放題》加入新登場最強考官「Professor Hins」張敬軒,與「Dr.吹神」陳奕迅及「Miss Kay」謝安琪聯手向六位挑戰者出題,且看誰能過關斬將成為終極「放題IQ王」。

《巨星放題》推出後反應熱烈,除每集有刁鑽IQ題及冷知識考起大家,最吸睛要數星級主持Dr.吹神和Miss Kay助陣,進入準決賽,考官同樣升級,加入「Professor Hins」張敬軒,軒仔轉數快,口才好,正所謂上唇有粒珠,嗌交唔會輸﹔軒仔亦緊貼時事,冷知識自然去到Professor級數。

變身教授發問

對於挑戰準決賽的六位藝人,Professor Hins要他們做好心理準備:「有啲題目幾難,我都未必估到,我喺生活冷知識方面幾在行,IQ題我就爭啲啲。」軒仔又分享他玩IQ題的心得:「我鍾意睇IQ書,得閒就自己玩吓,會將答案寫低,之後先睇正確答案,呢啲腦筋急轉彎嘅遊戲好好玩!」

Professor Hins於《巨星放題》第七集現身,與Eason和Kay分別發問一條題目。軒仔果然一副教授認真樣,向先出戰的周秀娜、Shiga和牛雜妹發問的第一條題目,究竟會是IQ題還是冷知識?哪位最快最準答中這條啜核題目,快快睇《巨星放題》就知。

Kay甜聲冧觀眾

至於Eason出的一題,他自己講完答案都忍不住大笑,最爆笑是「IQ女神」周秀娜聽完答案都一頭霧水。Miss Kay則繼續以甜到漏的溫婉聲線發問,聽完題目可能已冧暈大家。

《巨星放題》來到準決賽,「Professor Hins」張敬軒加盟,跟兩位星級考官「Dr. 吹神」陳奕迅及「Miss Kay」謝安琪出題考三位挑戰者,挑戰者要在十秒內講出正確答案,答中題目最多的頭兩名勝出,可晉級決賽,若答中題數相同,則以答中時間較快者為勝。今集有三條問題,第一條是「船限載50人,第50位孕婦登船後船就沉咗,點解?」第二條是「地球爆左,咁要去邊?」第三條是「全世界最高嘅建築物位於?」三條問題各有難度,令本集參賽者連詩雅、周秀娜及牛雜妹諗爆頭。想知答案? 趕快登入《東網巨星》App的《巨星放題》收看第七集!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!