網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月4日 星期五

【搶手術刀】藏獒唔怕麻醉藥 怕血黃貫中奪刀:一手把牙床也拉出來 __,黃貫中,

一名22歲少女,日前離開元朗流浮山住所時,突遭鄰居飼養的兩頭兇猛藏獒撲擊抓傷,現已出院回家休養。兩獒犬事後被漁護署捉走,監禁七日後證實無瘋狗症獲釋,漁護署表明不排除會向狗主作出檢控。藏獒被喻為「一獒抵三狼」,連老虎亦忌憚三分,但據香港法例,列入監管範圍的「四大惡犬」,分別是比特鬥牛䱛、阿根廷杜告狗、巴西非拉狗及日本土佐犬,藏獒則不屬此類。阿Paul黃貫中家中亦飼養了五隻名貴藏獒,價值逾千萬,其中一 ...




其他影片:>>






一名22歲少女,日前離開元朗流浮山住所時,突遭鄰居飼養的兩頭兇猛藏獒撲擊抓傷,現已出院回家休養。兩獒犬事後被漁護署捉走,監禁七日後證實無瘋狗症獲釋,漁護署表明不排除會向狗主作出檢控。

藏獒被喻為「一獒抵三狼」,連老虎亦忌憚三分,但據香港法例,列入監管範圍的「四大惡犬」,分別是比特鬥牛䱛、阿根廷杜告狗、巴西非拉狗及日本土佐犬,藏獒則不屬此類。

阿Paul黃貫中家中亦飼養了五隻名貴藏獒,價值逾千萬,其中一隻五屆冠軍藏獒「寶帝」更是身價不菲。阿Paul視藏獒如親人,朱茵亦對狗狗疼愛有加,加上佢係睇住獒群長大,故獒群對佢亦非常忠心信任。不過囡囡出生,因為仲細個,所以阿Paul特別安排地方給五隻巨型藏獒居住。

今日淩晨五點幾,阿Paul於微博貼咗太太朱茵同藏獒「沙展」舊合照,紀錄了一件「驚心動魄」的事。阿Paul寫道:「獒群之首沙展,帶他去拔牙,吳醫生是警犬專家也不敢怠慢,打了麻醉,四人把犬抬上手術台,醫生拿手術刀,回頭一看,沙展已經在甦醒了,不成,再加麻醉,但沙展一直發出胡聲聲,醫生説:『算了吧,太強悍了!』我二話不説,把手術夾搶過來,一手把牙床也拉出來。護士暈了。我也怕血,但為了我愛的,我不會退縮。」係真唔係呀?

網民看傻了眼,有人戥狗狗痛,阿Paul受訪時解釋,其實係佢寫得誇張咗。件事係因為狗狗有爛牙,痛到不得了,四分一時間就醒了,嚇親妻女,所以要幫佢拔牙:「冇事,我都唔係第一次做刀手。獸醫話未見過不怕麻醉的狗,我惟有頂硬上。」阿Paul亦表示唔係強行「夾硬」扯出牙床,而係「反開佢個牙床,掹隻牙出嚟」。為妻女做「刀手」,都要講清楚吖……

黃貫中微博 朱茵睇住藏獒大,藏獒對佢忠心耿耿。
身形比例… 藏獒仲係BB嗰陣
早前阿Paul出書嗰陣都有提及家中五隻寶貝。
鍾意就快D Share啦!