網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月20日 星期日

蕭正楠翠如遊日洩蜜 網友洗版跪求合照 __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

如楠一齊去日本,但係就唔公開合照。next1/1pre翠如BB淨係上載咗張紅葉相,不過都逃唔過眼利網友。next1/1pre呢張相唔通由翠如BB操刀。next1/1pre蕭正楠快啲POST番張合照啦!next1/1pre藝人蕭正楠(Edwin)及女友黃翠如自大方認愛後,一直愛得甜蜜,兩人不時戴情侶墨鏡及着情侶衫晒恩愛。Sweet到爆嘅佢哋仲橫掃今年多個頒獎典禮嘅「情侶獎」。而Edwin喺網上開心s ...


如楠一齊去日本,但係就唔公開合照。next1/1pre翠如BB淨係上載咗張紅葉相,不過都逃唔過眼利網友。next1/1pre呢張相唔通由翠如BB操刀。next1/1pre蕭正楠快啲POST番張合照next1/1pre藝人蕭正楠(Edwin)及女友黃翠如自大方認愛後,一直愛得甜蜜,兩人不時戴情侶墨鏡及着情侶衫晒恩愛。Sweet到爆嘅佢哋仲橫掃今年多個頒獎典禮嘅「情侶獎」。而Edwin喺網上開心s ...


如楠一齊去日本,但係就唔公開合照。

next 1/1 pre

翠如BB淨係上載咗張紅葉相,不過都逃唔過眼利網友。

next 1/1 pre

呢張相唔通由翠如BB操刀。

next 1/1 pre

蕭正楠快啲POST番張合照

next 1/1 pre

藝人蕭正楠(Edwin)及女友黃翠如自大方認愛後,一直愛得甜蜜,兩人不時戴情侶墨鏡及着情侶衫晒恩愛。Sweet到爆嘅佢哋仲橫掃今年多個頒獎典禮嘅「情侶獎」。而Edwin喺網上開心share去咗日本旅行嘅相,不過被眼利嘅網友發現佢唔小心洩「蜜」!

皆因佢哋都不約而同上載當地嘅相,仲要Edwin其中一張相嘅背景有紅葉,而翠如較早前亦甫咗張紅葉嘅相,自然令人聯想到佢哋「蜜」遊日本Edwin之後仲晒自己喺街頭chok甫嘅相,並心情靚爆咁留言話:「What a good day !(美好的一天!)」唔少網友都話張相係翠如幫佢影,認真冧爆!但唔收貨嘅網友繼續留言洗版,希望佢哋可以晒合照!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!