網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月28日 星期一

SJ-K.R.Y.港騷「出貓」 厲旭廣東歌Show Quali __,SJ,Super Junior,

SJ-K.R.Y.港騷「出貓」厲旭廣東歌ShowQuali男團SuperJunior(SJ)成員厲旭、圭賢及藝聲組成的小分隊SuperJunior-K.R.Y.前晚在亞洲國際博覽館開騷,三子全晚大晒中文,圭賢唱出林俊傑的國語歌《她說》,而厲旭更演唱蕭敬騰的國語歌《原諒我》及側田的廣東歌《命硬》,令粉絲非常驚喜,發音亦非常標準,誠意十足!填詞人黃偉文更大讚厲旭唱得有板有眼。厲旭(圖)及圭賢大唱國語歌 ...


男團Super Junior(SJ)成員厲旭、圭賢及藝聲組成的小分隊Super Junior-K.R.Y.前晚在亞洲國際博覽館開騷,三子全晚大晒中文,圭賢唱出林俊傑的國語歌《她說》,而厲旭更演唱蕭敬騰的國語歌《原諒我》及側田的廣東歌《命硬》,令粉絲非常驚喜,發音亦非常標準,誠意十足!填詞人黃偉文更大讚厲旭唱得有板有眼。

厲旭(圖)及圭賢大唱國語歌,發音非常標準,令粉絲驚喜萬分。

圭賢

戴上聖誕頭飾的圭賢(左起)、藝聲及厲旭前晚開騷,全晚大晒中文冧港迷。

三子在Encore部分戴上聖誕頭飾,厲旭又拿出貓紙,用廣東話說:「我真係好鍾意香港,因為我哋喺呢度有好多回憶,上次開Super Show嗰陣,我同東海、銀赫喺返韓國之前,仲出咗去睇夜景。」他又叫粉絲要記住他們:「香港嘅粉絲要記得我,要健康,下次我哋再喺演唱會或Fans Meeting見面。」

厲旭(圖)及圭賢大唱國語歌,發音非常標準,令粉絲驚喜萬分。

圭賢

戴上聖誕頭飾的圭賢(左起)、藝聲及厲旭前晚開騷,全晚大晒中文冧港迷。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!