掃呢頁CODE去手機

2016年1月26日 星期二

吼小龍女約萬儀嘆串燒 吳綺莉破戒掃紅酒放背囊 __,小龍女,吳綺莉,吳卓林,

真寒流襲港,香港前日經歷了59年來最低溫的一天,街上行人疏落,可是《蘋果》記者前晚8時發現單親媽媽吳綺莉,冒着嚴寒,駕車載女兒卓林及翁靜晶大女劉萬儀到跑馬地一串燒店食晚飯。吳綺莉去年遭女兒卓林大爆她經常酗酒,情緒不穩,吳當時向女兒許下承諾「飲少啲」,但前晚記者卻發現她趁女兒與萬儀嘆串燒期間,獨自到便利店買了一支紅酒,匆匆塞入背囊,然後才折返座駕接女兒。前晚8時許,本報記者發現吳綺莉偕囡囡吳卓林到跑 ...




其他影片:>>






真寒流襲港,香港前日經歷了59年來最低溫的一天,街上行人疏落,可是《蘋果》記者前晚8時發現單親媽媽吳綺莉,冒着嚴寒,駕車載女兒卓林及翁靜晶大女劉萬儀到跑馬地一串燒店食晚飯。吳綺莉去年遭女兒卓林大爆她經常酗酒,情緒不穩,吳當時向女兒許下承諾「飲少啲」,但前晚記者卻發現她趁女兒與萬儀嘆串燒期間,獨自到便利店買了一支紅酒,匆匆塞入背囊,然後才折返座駕接女兒。前晚8時許,本報記者發現吳綺莉偕囡囡吳卓林到跑馬地南亭日式串燒店晚膳,與翁靜晶情同姊妹的她,亦愛屋及烏,當晚請埋翁的大女兒劉萬儀食飯。其間記者目睹吳綺莉食至中途,忽然獨自步出串燒店,在店外神不守舍地來回行了幾個圈後,才步入對面的便利店,買了一支紅酒、零食和一本雜誌,秒速將紅酒塞入背囊後,便返回串燒店結帳。其實去年3月,吳綺莉曾遭囡囡卓林大爆要日隊兩支酒和食安眠藥才能入睡,即使嘔吐後仍要喝,喝醉了便爆喊,卓林指母親試過酒後躲在廁所,而飲酒後情緒波動亦很大,母女更試過發生推撞。最後卓林決定報警拉阿媽,而吳綺莉亦因涉嫌虐女而被警方拘捕,兩母女關係一度緊張。為修補關係,吳綺莉當時曾向女兒承諾會「飲少啲」。言猶在耳,如今吳綺莉又被發現買酒。當晚吳綺莉離開食店後,匆匆上車吸了一支煙,便坐定定等囡囡和劉萬儀上車,只見吳綺莉和坐在車頭乘客位的卓林毫無芥蒂有講有笑。閒話家常後,吳綺莉便駕車直駛回大埔寓所。事後記者致電吳綺莉,她坦言買酒純因為當晚家中有聚會,買酒只是招呼朋友,她在電話中說:「嗰日阿女話要同朋友整muffin(鬆餅),咁我咪做司機車佢哋出去,食完飯有朋友嚟我屋企傾偈,所以我咪買定啲酒同嘢食囉。講真如果我屋企有好多酒,就唔使出去買啦,我哋嗰晚五個成年人飲,你諗吓每人分得幾多,唔通夜晚同朋友聚會,叫佢哋飲普洱咩!」問到現時和女兒關係是否有好轉?吳綺莉坦言女兒仍未過反叛期:「佢家10幾歲,始終朋輩會對佢影響大啲,有時真係教到嘔血,不過佢知我嘅性格,脾氣好惡,如果佢做嘢過份咗,會識得收,會去到一個位就唔敢再做。」前日教育局首次因寒冬宣佈幼稚園和小學昨日停課一天,雖然卓林已上中學,但由於這兩天和母親同樣凍到病,因此昨日亦要請病假,吳綺莉說:「以前喺加拿大、上海住咗咁多年,就算冬天落雪都未試過好似香港呢幾日咁凍,但係呢幾日,大埔都係得攝氏2度,我要着住條窺佬褲先瞓到覺,你哋嗰晚見到我,我入面着咗四件冷衫外加一件大褸,再着埋條窺佬褲外加牛仔褲先出到街,好彩我本身瘦底,其他人先唔多覺!「卓林平時有跟鼎爺(李家鼎)學騎馬,前兩日佢去騎馬嗰陣,颳到好大風,嗰度有個溫度計,我見到個溫度已經去到零度以下。我企喺出面望咗一陣已經頂唔順,阿女話騎咗一陣塊面已經冇咗知覺。平時鼎爺要佢跳欄,但嗰日都話凍得滯唔使啦,可能嗰日感親吓,所以就有啲唔舒服!」

(攝影:畢紹基,吳耀輝) 吳綺莉喺店外徘徊 跟手去便利店
原來去買酒 吳綺莉同阿女卓林關係改善,唔知係咪因為咁,可以飲返多啲?

鍾意就快D Share啦!