掃呢頁CODE去手機

2016年2月12日 星期五

歐陽震華撲熄10呎火 慘變粉人 __,歐陽震華,

歐陽震華昨日開工拍攝廚房火燭戲,他大爆年初一在寓所樓下遇火警,還被他撲救了!
歐陽震華撲熄10呎火 慘變粉人無綫「福將」歐陽震華(Bobby)昨日為劇集《一屋老友記》拍攝廚房火燭戲,沒料到現實中,他年初一在屋企樓下竟預先上演一幕「救火英雄」,Bobby拿起滅火筒英勇為鄰居撲滅十呎大火,但自己卻變成「粉人」!歐陽震華昨日開工拍攝廚房火燭戲,他大爆年初一在寓所樓下遇火警,還被他撲救了!歐陽震華(Bobby)昨日年初四返將軍澳電視城為新劇《一屋老友記》開工,猴年第一日開工就要拍攝 ...


歐陽震華撲熄10呎火 慘變粉人

無綫「福將」歐陽震華(Bobby)昨日為劇集《一屋老友記》拍攝廚房火燭戲,沒料到現實中,他年初一在屋企樓下竟預先上演一幕「救火英雄」,Bobby拿起滅火筒英勇為鄰居撲滅十呎大火,但自己卻變成「粉人」!

歐陽震華(Bobby)昨日年初四返將軍澳電視城為新劇《一屋老友記》開工,猴年第一日開工就要拍攝一場廚房救火戲,沒想到原來他年初一已遇上「火燭」!

看更唔識用滅火筒

Bobby昨午甫返公司即急不及待說:「年初一同老婆出街拜年,落到樓見到個看更同菲傭指手畫腳,咁我梗係去八吓,個看更好平靜咁話出面花園火燭,出到去睇啲火燒到十呎八呎高,於是叫看更攞滅火筒,看更慢慢去攞咗個滅火筒嚟,然後問我點開o架,同佢打開咗,咁我膽粗粗行先,點知畀看更噴到我成身都係粉,後來我索性搶咗個滅火筒自己去救火,最後救熄咗個火。」

經歷初一火燭記後,歐陽震華做戲時更入木三分。
  • 經歷初一火燭記後,歐陽震華做戲時更入木三分。
萬綺雯與歐陽震華搞笑互派利是。
  • 萬綺雯與歐陽震華搞笑互派利是。

救火後Bobby變成「粉人」,惟有返屋企沖涼換衫再去拜年,他笑說:「返到屋企工人問我咩事,我話出面落雪呀,不過不幸中之大幸,再沖多次涼好小事,不過個火頭好近座樓,我所知啲鄰居都出晒埠,周圍都冇人,好彩畀我撞到,但真係估唔到有人唔識用滅火筒,其實我都係第一次用。之後聽啲街坊講消防員嚟過,不過搵唔到我哋嗰度,可能我屋企太隱蔽喇。」Bobby隨後還教大家使用滅火筒,十分搞笑。

而經過「真火燭」的Bobby昨拍攝「假火燭」場面,劇組在戶外搭建了一個廚房,講述Bobby衝入廚房發現廚房起火,經過年初一火燭後,Bobby拍攝起來分外入木三分,面對四、五呎的火,Bobby笑說:「啲火仲細過我屋企嗰日喎。」他又自嘲有「假期病」,新年病了的他要在家瞓覺多日。

萬綺雯感冒懵懵哋

在化妝間受訪期間,Bobby巧遇《東坡家事》好拍檔萬綺雯,兩人互派利是,Bobby見到萬綺雯的利是封即笑說:「十三蚊呀?」萬綺雯則說:「十三萬呀!」萬綺雯則為另一新劇《致命復活》開工,早前剛病愈的她年廿九再大感冒,她說:「感冒好似好掛住我咁,喺屋企瞓咗兩日,年初三同老公去拜年,食咗藥懵懵哋,又唔記得帶利是,可能我潛意識仲想收利是。」講到亞視拖糧陷入清盤危機,萬綺雯避談說:「過年唔好講喇。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!