網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月3日 星期三

勸交出事 大叔打架被嘲似拍葉問 __,葉問,

兩名中年漢在街頭打架,被嘲笑似拍《葉問》。(TaiPo大埔fb)next1/1pre君子動口不動手,相信大家都有聽教過,但人動怒時很容易失去理智。近日就有網民目睹兩位中年漢於街頭發生爭執,繼而大打出手,又粗口橫飛,場面甚是暴力,有人揶揄場面是否正在拍電影《葉問》,戲謔如身在現場就立刻到便利店買罐啤酒及花生看表演。網民GaryYau於社交網站facebook群組「TaiPo大埔」上載一段短片,指有兩 ...


兩名中年漢在街頭打架,被嘲笑似拍《葉問》。(Tai Po大埔 fb)

next 1/1 pre

君子動口不動手,相信大家都有聽教過,但人動怒時很容易失去理智。近日就有網民目睹兩位中年漢於街頭發生爭執,繼而大打出手,又粗口橫飛,場面甚是暴力,有人揶揄場面是否正在拍電影《葉問》,戲謔如身在現場就立刻到便利店買罐啤酒及花生看表演。

網民Gary Yau於社交網站facebook群組「Tai Po大埔」上載一段短片,指有兩個人,於街上發生踫撞,其中一名四眼叔叔表示要報警,另一名路人「睇唔過眼」充當和事佬,斥責四眼叔,其後有巴士到站,和事佬想離去上車遭四眼叔阻止。

片中所見,兩人於巴士車門前糾纏,四眼叔以身擋車門,和事佬則叉其頸部,及連番質問對方為何不讓他上車,巴士司機開口勸喻兩人離開,勿阻車門關閉,四眼叔就突然發難,推開和事佬,並一邊爆粗,一邊對和事佬拳打腳踢,令其倒地,其他途人隨即上前分隔二人。

短片於短時間內已於網絡間瘋傳,有人慨嘆「每日都見到好多呢啲片,香港人壓力就黎爆煲!見戴眼鏡嗰位儲咗好耐氣,準備用大技!」但更多人關注二人使出的「招數」,有網民形容二人「MMA(綜合格鬥)上身,好癲」,有人笑指四眼叔被叉頸後突擊反攻,出手快狠準,又形容他使出「超必(超必殺技)!6 combo(連擊)!」對於有人批評片中其他途人不幫忙相勸,有網民則認為「梗彈開做人肉沙包畀拳風掃中又夠唔抵」。

網民有話說

Joseph Wat:最好笑D(啲)途人,一開波即刻彈開

Cyrus Cheung:搞咁多為乜…叫司機開另一道門同佢玩下咩叫麻鷹捉雞仔…

Dickson Kwok:睇A(四眼叔)起腳應該唔識功夫,不過佢拍手果下又拍得幾靚

Chris Hung:我估A(四眼叔)控制情緒上好有問題…否則唔會燥完一個又燥第二個

lckiong:幾個加埋百幾歲都仲咁好火氣

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!