網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月3日 星期三

堅冇人 三月返大台開劇 羅嘉良嫌黃心穎未夠班 [FACE - 454] __,心穎,TVB,大台,羅嘉良,黃心穎,MF,

09年羅嘉良與老婆蘇岩結婚後便定居北京,近年甚少在港露面。真面目堅冇人 三月返大台開劇 羅嘉良嫌黃心穎未夠班大台唔夠人用,好在去年已揾定廖啟智、方中信、鄭則仕、毛舜筠等人回巢拍劇,靠老臣子救亡啦!最新消息,3年前因檔期問題而一直未能回巢嘅「撈家」羅嘉良,月前已度好靚期,大台仲就晒「撈家」意願,開拍以商業間諜為題材嘅新劇《與謀同謀》,可惜順得哥情失嫂意,女角方面,大台只能安排黃心穎頂上!據知羅嘉良連 ...


09年羅嘉良與老婆蘇岩結婚後便定居北京,近年甚少在港露面。真面目堅冇人 三月返大台開劇 羅嘉良嫌黃心穎未夠班大台唔夠人用,好在去年已揾定廖啟智、方中信、鄭則仕、毛舜筠等人回巢拍劇,靠老臣子救亡最新消息,3年前因檔期問題而一直未能回巢嘅「撈家」羅嘉良,月前已度好靚期,大台仲就晒「撈家」意願,開拍以商業間諜為題材嘅新劇《與謀同謀》,可惜順得哥情失嫂意,女角方面,大台只能安排黃心穎頂上!據知羅嘉良連 ...


09年羅嘉良與老婆蘇岩結婚後便定居北京,近年甚少在港露面。

真面目

堅冇人 三月返大台開劇 羅嘉良嫌黃心穎未夠班

大台唔夠人用,好在去年已揾定廖啟智、方中信、鄭則仕、毛舜筠等人回巢拍劇,靠老臣子救亡

最新消息, 3年前因檔期問題而一直未能回巢嘅「撈家」羅嘉良,月前已度好靚期,大台仲就晒「撈家」意願,開拍以商業間諜為題材嘅新劇《與謀同謀》,可惜順得哥情失嫂意,女角方面,大台只能安排黃心穎頂上!據知羅嘉良連黃心穎係邊個都未知而有微言。其實大台都知撈家心意,不過真係有一線花旦孭到飛至得㗎嘛!

羅嘉良自 09年幫大台拍畢《富貴門》後,便專心北上賺人仔, 09年更賺埋內地有米老婆蘇岩, 13年生埋可愛囡囡羅詠婷,一家三口在內地生活樂也融融。

09年與陳敏之、袁詠儀拍完《富貴門》後,羅嘉良便北上賺人仔,仲結埋婚添!

12年選港姐,黃心穎 13年開始入劇組拍劇,不過大多以客串或女配角演出,雖在《東坡家事》中做過第二女主角,可惜反應一般。(網上圖片)

雖然參與過近 70部劇,但 03年加入大台一直做閒角居多,直到《星夢傳奇》後,鄭俊弘才受公司注意,《與謀同謀》亦是第一次飾演男二。《蘋果日報》圖片

女拍檔走晒

90年代幫大台拍過不少大作的羅嘉良, 12年曾力邀回巢接拍《神探高倫布》,可惜檔期問題,羅嘉良一口拒絕,最後由黎耀祥頂上。

等足 3年,羅嘉良終於放期俾大台, 3月羅嘉良將接拍以間諜為題材的新劇《與謀同謀》。咪以為「撈家」回巢就會列隊歡迎,大台只安排到鄭俊弘和黃心穎參與,據知羅嘉良對此略有微言,始終合作開的都是當家花旦,突然要湊新人,大台雖表示會盡力搵一線花旦頂上,但心知肚明花旦所淨無幾,最佳拍檔宣萱又無期、張可頤又不會回巢,啱卡士的阿佘就忙電影、胡杏兒就睬大台都傻,揀無可揀,怕且「撈家」今次都要頂硬上。本刊上週五( 29日)曾致電黃心穎問有關新劇事宜,但她以「唔方便回應」為由收線。

其實舊人回歸都未必有特別待遇,好似方中信、廖啟智合作的《律政強人》,女角只有李佳芯和黃智雯;而鄭則仕有份的《火線下的江湖大佬》,都係得陳煒頂住,睇嚟大台真係要努力招女兵啦。

羅嘉良憑《天地豪情》和《流金歲月》攞過 2次「我最喜愛的男主角」,今次回歸,大台有冇用獎作利誘先?《蘋果日報》圖片

13年蘇岩為羅嘉良誕下 7磅 B女羅詠婷, B女於 4月將滿 3歲。《蘋果日報》圖片

08年與前妻方敏儀離婚,雖然囝囝羅裕臹扶養權歸前妻,但羅嘉良偶爾回港都會探囝囝。《蘋果日報》圖片

張可頤與大台反面收場,為咗羅嘉良會回巢?冇可能囉!《蘋果日報》圖片

宣萱其實係羅嘉良回巢嘅最好拍檔,可惜有工作在身嘅宣萱今次真係愛莫能助。

近年羅嘉良在內地劇接劇,雖然娶咗個有米老婆,不過羅嘉良用行動表示,養家靠自己!(網上圖片)

撈家傳奇

羅嘉良 86年已加入大台,拍過嘅劇超過 50部, 98年開始,幾部大劇開始愈來愈多人鍾意,以下呢 4部,除咗《天地豪情》和《流金歲月》令羅嘉良攞埋「最喜愛電視男角色」之外,其餘兩部都好深入民心㗎!

《難兄難弟》 98年

羅嘉良飾演嘅李奇,雖然把聲要吊高 8度,動作、表情都要極度浮誇,但係輕鬆小品反而令觀眾更易受落。

《天地豪情》 98年

初期好賭成性嘅卓尚文令觀眾睇見就憎,但後來發奮圖強,加上和程嘉鳴(郭藹明)合作又令觀眾拍爛手掌。

《創世紀》 99年

當年花咗一億拍攝嘅大劇,葉榮添喺劇入面亦正亦邪睇到觀眾又愛又恨。

《流金歲月》 02年

最初丁善本大奸大惡,不過最終亦為過去行為而承擔責任,又係一個改邪歸正嘅故仔。

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!