網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月3日 星期三

【踩冰晒事業線】張栢芝完美複製Elsa __,栢芝,張栢芝,

點解啊,點解啊,點解咁似嘅?next1/1pre栢芝踩住冰現身仲要唱埋歌。next1/1pre真係眼力少啲都分唔清!next1/1preLetitgo~Letitgo~next1/1pre呢位辣媽認真搏,呢個動作十分高難度。next1/1pre但網友話忽略唱歌,滑得真是好,係咩意思呢?next1/1pre仲有幾日就年初一,每年春晚都係內地各大電視台必爭之地,為搶收視,真係動少啲腦筋都唔得。好似尋晚 ...


點解啊,點解啊,點解咁似嘅?

next 1/1 pre

栢芝踩住冰現身仲要唱埋歌。

next 1/1 pre

真係眼力少啲都分唔清!

next 1/1 pre

Let it go~Let it go~

next 1/1 pre

呢位辣媽認真搏,呢個動作十分高難度。

next 1/1 pre

但網友話忽略唱歌,滑得真是好,係咩意思呢?

next 1/1 pre

仲有幾日就年初一,每年春晚都係內地各大電視台必爭之地,為搶收視,真係動少啲腦筋都唔得。好似尋晚湖南衞視直播小年夜春晚,邀得張栢芝做表演嘉賓,大家估吓栢芝表演啲乜?就係佢強項溜冰喇!今次栢芝仲要扮卡通人物Elsa,見佢戴起金色假髮、着上藍色裙還原Elsa呢個近年紅爆全球嘅卡通人物,只可以講,栢芝應該參加今年動漫節Cosplay大賽囉!

講番個表演,栢芝溜冰技術真係唔錯,做出高速旋轉、飛躍等多個高難度動作,又要畀人任拋,齋睇都覺得牙煙,仲露埋事業線,真係好搏。佢仲話:「依家我都30幾歲做人媽咪,啲動作真係幾難,我呢個年紀做真係骨頭都碎埋,而且現場唔係真溜冰場,動作會有偏差!」不過,栢芝最後都可以完成Mission,唔少網友仲大讚佢嘅專業,不過佢唱歌就......有網友就話:「忽略唱歌,滑得真是好!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!