掃呢頁CODE去手機

2016年2月22日 星期一

城城帶望遠鏡睇娜姐:希望個唱勁過佢! __,娜姐,麥當娜,郭富城,城城,周秀娜,

郭富城尋晚都去咗睇娜姐開騷,仲帶埋望遠鏡,睇埋演唱會啲細節位添。next1/1pre城城話希望自己個騷可以勁過娜姐呀!next1/1pre最緊要嗰句,城城話自己唔會遲開騷。next1/1pre城城主演嘅賀歲片票房已經過咗十億!next1/1pre天王郭富城以品牌優雅形象大使出席《浪琴表香港馬術大師賽》活動。昨晚到澳門新豪影滙綜藝館欣賞麥當娜巡迴演唱會的他,表示是從上海拍戲回來參與此活動,及觀看娜姐 ...


郭富城尋晚都去咗睇娜姐開騷,仲帶埋望遠鏡,睇埋演唱會啲細節位添。

next 1/1 pre

城城話希望自己個騷可以勁過娜姐呀!

next 1/1 pre

最緊要嗰句,城城話自己唔會遲開騷。

next 1/1 pre

城城主演嘅賀歲片票房已經過咗十億!

next 1/1 pre

天王郭富城以品牌優雅形象大使出席《浪琴表香港馬術大師賽》活動。昨晚到澳門新豪影滙綜藝館欣賞麥當娜巡迴演唱會的他,表示是從上海拍戲回來參與此活動,及觀看娜姐的騷,又開心謂今天可在如此近距離看到世界排名高的騎師,表演速度快的跨欄,十分精彩!

新片票房突破十億

城城表示很喜歡馬,但自己的兩匹馬已退役,會考慮再養馬:「順其自然,今年都會循例入紙申請,睇吓有冇機會,如果抽到會以個人名義去養,但暫時都未遇到合眼緣嘅馬。」他續高興表示主演的電影《西遊記之孫悟空三打白骨精》,昨日票房剛過10億:「恭喜晒電影公司老闆、導演,我演員嗰部分已經做好,可以做一次孫悟空係一個好大挑戰,開心嘅係好多觀眾畀支持我,孫悟空唔易演,亦好多前輩做過,所以係一個大嘅突破,自己都鬆一口氣。(女朋友方媛有冇睇?)唔回應呢個問題。(會唔會慶功?)有咁好口碑值得慶祝嘅,等電影公司安排,戥導演開心。」

用望遠鏡睇騷

談到昨晚出動望遠鏡觀賞娜姐演唱會,他笑言:「人哋覺得我似睇馬,其實我係想睇埋啲dancers,睇成個製作睇得仔細啲,睇下佢哋個升降台、組件點拼合,同埋啲dancers高超舞技,個video wall好長時間播緊啲graphic,所以用望遠鏡會睇得仔細啲。(攞到咩靈感?)每個歌手表達形式都唔一樣,我好接近佢,因為大家都係跳舞歌手,佢嘅音樂做得好好,dancers亦係我認為嘅標準,但我唔會遲到囉!(現場有噓聲?)我聽唔到喎,佢係神級歌后,又好似從來冇嚟過香港同澳門,大家願意去等嘅,重要畀到觀眾氣氛。」

要勁過娜姐

談到陳奕迅(Eason)與娜姐共舞很搞笑,城城大爆有從望遠鏡觀看到Eason未上台的情況:「我見到佢好開心,但唔講啦。(有冇衝動上台一齊跳?)唔會啦,講笑咩,作為一個觀眾,嚟緊又搞演唱會,自己都開緊會,覺得佢演唱會過場部分,由dancers作大型表演好犀利,希望自己個演唱會再勁過佢!(咁你啲dancers團隊咪好有壓力?)希望今次會再甄選,我之前做《中國好舞蹈》評判,都認識咗一班來自中國有國際水平嘅舞蹈員,希望可以帶到佢哋嚟香港一齊表演。」

問到古天樂投資的《風雲天下III之斷浪》是否邀請自己參與拍攝?城城表示不知情:「冇聽過,小美(經理人)都冇聽過,就算幾老友都要畀小美睇咗劇本先,要問公司,尊重公司。」其後提及昨晚娜姐演唱會跟舊愛鍾麗緹同場,城城說:「又如何?(有冇打招呼?)唔答啦。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!