掃呢頁CODE去手機

2016年2月22日 星期一

爆兄弟生意差!蕭正楠唔畀面玩謝曹永廉 __,正楠,曹永廉,蕭正楠,

Edwin(左圖)大爆曹永廉餐廳生意差,唔怕佢嬲咩?next1/1preEdwin喺活動上玩謝曹永廉,一啲都唔客氣,由此睇得出佢哋勁Friend。next1/1pre曹永廉(右三)扮「玉莖重生」時七情上面。next1/1pre個頭慢慢抬起。next1/1pre真勁爆笑!next1/1pre曹永廉(左六)仲要捐框框。next1/1pre再扮Cute。next1/1preEdwin自認對女友好咗,例如 ...


Edwin(左圖)大爆曹永廉餐廳生意差,唔怕佢嬲咩?

next 1/1 pre

Edwin喺活動上玩謝曹永廉,一啲都唔客氣,由此睇得出佢哋勁Friend。

next 1/1 pre

曹永廉(右三)扮「玉莖重生」時七情上面。

next 1/1 pre

個頭慢慢抬起。

next 1/1 pre

真勁爆笑!

next 1/1 pre

曹永廉(左六)仲要捐框框。

next 1/1 pre

再扮Cute。

next 1/1 pre

Edwin自認對女友好咗,例如?

next 1/1 pre

林夏薇(右三)同胡定欣(右二)玩女女咀,豪!

next 1/1 pre

姜大衛(資料圖片)

next 1/1 pre

黃翠如(資料圖片)

next 1/1 pre

黎耀祥(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人蕭正楠(Edwin)為劇集《公公出宮》宣傳,與一眾演員玩鬥演技遊戲,同劇的好兄弟曹永廉期間仲畀人玩謝。首先,Edwin叫觀眾上台打阿廉的Pat Pat,但觀眾卻未能上台,及後Edwin要阿廉模仿出「玉莖重生」表情,怎料阿廉的表情誇張又搞笑,惹來全場爆笑!問到為何玩謝好兄弟?Edwin則抵死地謂:「咁考演技嘛,阿廉扮『莖』,佢成個樣係咁,好多戲佢都係做番自己。」Edwin更愈講愈興奮。

爆阿廉爭埋單

提到劇集收視報捷,Edwin表示除了公司有祝捷之外,等主角之一的黎耀祥登台返港後會私下約食飯,他謂:「阿廉過去佢間水煮魚舖頭食,喺執之前請大家食飯,希望我哋食完之後,佢間舖生意興龍啦。(之後有冇幫襯過?)有,佢好客氣,每次去食都簽免費嘢畀我哋,最後又走去埋埋張單,但我哋都唔畀佢咁做。佢都好慘,做乜生意都咁,希望佢可以低處反彈(講到咁,唔驚阿廉嬲?)我最愛係曹永廉。」

嘲阿廉心智唔成熟

問到是否不把女友黃翠如放在眼內?Edwin仍咬住阿廉唔放謂:「佢(阿廉)太善良,都差唔多成60歲,個心智仲係小朋友咁,佢外父都係大佢少少,好似同年添。(佢樂於畀你哋蝦?)都係,但外父John哥(姜大衛)唔喺度就會發難,好彩佢今日喺度。」可能驚玩出火,Edwin最後也有大讚阿廉於劇集中表現好,並希望對方能承接劇的氣勢,接多點工作及於年尾頒獎禮獲提名。

無法同女友度元宵

講到明日的元宵節,Edwin透露雖然與翠如拍攝同一套劇,但一個要拍外景、另一個卻要拍廠景,未能共度佳節,他謂:「已經喺重要節日做咗嘢,我對佢好咗架喇,之後日子慢慢再對佢好啲。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!