掃呢頁CODE去手機

2016年2月23日 星期二

徐濠縈:徐濠縈笑晒口談再有喜:有消息先公布 __,徐濠縈,

徐濠縈話自己只係肥咗咋。next1/1pre今期《好報》踢爆阿徐懷有個多月身孕。next1/1pre唔單止影到阿徐孕味濃嘅一面。next1/1pre仲要影到陳奕迅肉緊貼身侍候老婆。next1/1pre陳奕迅2.3億獨立屋豪宅。next1/1pre陳奕迅(Eason)跟快滿42歲的太太徐濠縈(阿徐)育有11歲女兒康堤,Eason一直恨生多個小朋友,今期《好報》踢爆Eason搬入其2.3億豪宅後,一擊 ...




其他影片:>>






徐濠縈話自己只係肥咗咋。

next 1/1 pre

今期《好報》踢爆阿徐懷有個多月身孕。

next 1/1 pre

唔單止影到阿徐孕味濃嘅一面。

next 1/1 pre

仲要影到陳奕迅肉緊貼身侍候老婆。

next 1/1 pre

陳奕迅2.3億獨立屋豪宅。

next 1/1 pre

陳奕迅(Eason)跟快滿42歲的太太徐濠縈(阿徐)育有11歲女兒康堤,Eason一直恨生多個小朋友,今期《好報》踢爆Eason搬入其2.3億豪宅後,一擊即中,阿徐已懷有個多月身孕。日前更影到阿徐穿上粉紅色鬆身衫及闊褲,孕味甚濃,Eason全天候緊貼服侍太座;加上近年熱愛跑馬拉松的阿徐,曾表示若懷孕就不會跑步,而今年1月香港馬拉松賽事,本來有報10公里的她最後影都冇,甚至絕迹跑步徑及運動場。

「可能過年食肥咗」

對於傳聞,阿徐例牌否認有B,但笑聲滿載謂:「多謝大家關心,有消息先公布啦,今日我都跑步返工,可能過年食肥咗,之前我又陪老公放假、湊女,我確實跑少咗,跑少咗咪肥咗,唔係有BB囉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!