掃呢頁CODE去手機

2016年2月1日 星期一

關淑怡入行廿六年全靠努力:冇白費過 __,關淑怡,

關淑怡話呢26年都非常努力,唔係只係靠運氣。next1/1pre關淑怡以DeepV裝現身。next1/1pre祝酒慶祝。next1/1pre非常性感!next1/1pre張海報都好性感呀,關淑怡話拍攝當日,係香港最凍嘅一日!next1/1pre今日都好凍,關淑怡都要披番件外套。next1/1pre大合照。next1/1pre歌手關淑怡(Shirley)為四月二十三日假紅館舉行的《TheBestof ...


關淑怡話呢26年都非常努力,唔係只係靠運氣。

next 1/1 pre

關淑怡以Deep V裝現身。

next 1/1 pre

祝酒慶祝。

next 1/1 pre

非常性感!

next 1/1 pre

張海報都好性感呀,關淑怡話拍攝當日,係香港最凍嘅一日!

next 1/1 pre

今日都好凍,關淑怡都要披番件外套。

next 1/1 pre

大合照。

next 1/1 pre

歌手關淑怡(Shirley)為四月二十三日假紅館舉行的《The Best of Shirley Kwan 25 live關淑怡演唱會》舉行記者會,Shirley以一身超deep v的裝扮現身,非常性感!

問到入行26年的感受,Shirley說:「呢26年有喜、有開心,我有put好多effort落去,好多嘢唔係靠運氣,係要靠努力!」關淑怡又謂有兩個階段最為深刻:「第一個就係新人,嗰時我仲有出過日本碟,喺日本製作人身上學咗好多嘢!另一個階段就係唱《假的戀愛》嘅時候,我開始轉咗個唱腔,仲有出咗隻翻唱碟,嗰時喺樂壇承受到好多創新嘅嘢,我都好慶幸自己喺個交接期,即係90年代同依家都有參與過。我唔係咩都試過,不過喺語言上,我仲唱過西班牙文歌,所以覺得好豐盛,冇白費過!」問到26年來可有轉變?Shirley坦言一定有:「話冇係大話,除咗音樂嘅里程,我人生上都有好多路行過。」

提到Shirley演唱會海報上的服裝同樣非常性感,Shirley就透露拍攝當日是香港最寒冷的一日,所以拍攝時非常辛苦:「好彩都有啲郁動,同埋身邊好多溫暖,好多朋友嚟咗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!