掃呢頁CODE去手機

2016年2月1日 星期一

打邊爐晒自家料 戇男被批唔知醜 __,

有網民大晒自攜配料到快餐店打邊爐,被批「唔知醜」。(fb「TaiPo大埔」圖片)next1/1pre相中最少有三樣是自行攜帶的配料(紅框示)。(fb「TaiPo大埔」圖片)next1/1pre網民不明白為何拍攝者要高調「炫耀」。(fb「TaiPo大埔」圖片)next1/1pre拍攝者稱自攜配料到快餐店打邊爐,表示「食到超滿足喔」。(fb「TaiPo大埔」圖片)next1/1pre天氣寒冷,不少人都 ...


有網民大晒自攜配料到快餐店打邊爐,被批「唔知醜」。(fb「Tai Po 大埔」圖片)

next 1/1 pre

相中最少有三樣是自行攜帶的配料(紅框示)。(fb「Tai Po 大埔」圖片)

next 1/1 pre

網民不明白為何拍攝者要高調「炫耀」。(fb「Tai Po 大埔」圖片)

next 1/1 pre

拍攝者稱自攜配料到快餐店打邊爐,表示「食到超滿足喔」。(fb「Tai Po 大埔」圖片)

next 1/1 pre

天氣寒冷,不少人都喜愛「烚下烚下」打邊爐,而部分快餐店亦有提供「一人火鍋」,但食物份量未必能滿足所有顧客。昨晚就有網民分享照片,大晒自行攜帶的配料,更表示相當滿足,隨即引來網民炮轟「唔知醜」。

有網民在facebook「Tai Po 大埔」分享照片,稱自己到了一間快餐店打邊爐,還自豪地表示有自攜配料,直言「食到超滿足喔」。而相中可見食物盤內除了有肉和蔬菜等餐廳提供的食材外,還有最少三樣自攜配料,例如水餃和芋頭等。

照片上傳後隨即引來不少網民討論,有人批評拍攝者「唔知醜」,不明白為何要公開「炫耀」此事。亦有人承認見過甚至試過自攜配料,不過至少沒有拍攝分享那麼張揚高調。另有網民表示既然食材準備足夠,問為何不乾脆在家舒舒服服地打邊爐。

網民有話說

Brian Yung:若要人不知,唔好太xx

Jisung Veer:其實呢個行為真係唔啱,仲放上來威, 抵比人抽水

Wong Ka Kei:問題係其他人都係偷偷摸摸 ,唔會影相放上facebook 仲要超滿足喔 ~咁樣

So Ching:其實我見過好多人都係咁

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!