掃呢頁CODE去手機

2016年2月1日 星期一

【前日先傳結婚】祖兒今日IG留言「唔老黎」:要分手就分吧 __,祖兒,容祖兒,

容祖兒不經不覺同師兄劉浩龍公開拍拖都3年幾,前兩日仲傳兩人會9月喺巴黎結婚添!日子同姊妹團名單都有埋,報道話祖兒喺9月8日就會同師兄喺巴黎蒙馬特嘅聖心堂結婚云云。不過祖兒就急急否認,現年35歲嘅佢,唔知急唔急嫁,但係今年情人節,據知佢都係唔會同男友過,反而同克勤去美國開騷搵真銀。傳完結婚,祖兒今日仲好「唔老黎」咁喺IG打咗段「分手留言」話:「雙子座,習慣用相反的行為表達内心的真實想法,怕被人欺騙、 ...




其他影片:>>






容祖兒不經不覺同師兄劉浩龍公開拍拖都3年幾,前兩日仲傳兩人會9月喺巴黎結婚添!日子同姊妹團名單都有埋,報道話祖兒喺9月8日就會同師兄喺巴黎蒙馬特嘅聖心堂結婚云云。不過祖兒就急急否認,現年35歲嘅佢,唔知急唔急嫁,但係今年情人節,據知佢都係唔會同男友過,反而同克勤去美國開騷搵真銀。傳完結婚,祖兒今日仲好「唔老黎」咁喺IG打咗段「分手留言」話:「雙子座,習慣用相反的行為表達内心的真實想法,怕被人欺騙、利用,表面裝得很世故、現實、冷漠、清高。嘴上可能會很冷漠地說感情是個屁呀,還是物質重要,或者會說『你要分手就分吧,反正我又不怎麼喜歡你』,這首歌,讓大家重新一次了解雙子♊️,Thank u 雙子YY,令我一起身就眼濕濕。」原來係老友黃偉文度身訂造首新歌俾佢,不過無啦啦寫啲咁嘅嘢,唔驚人誤會咩?

(資料圖片) 祖兒今日喺ig留言 有指祖兒同師兄今年9月喺巴黎結婚。 (資料圖片)
祖兒同師兄拍拖都3年幾。 (資料圖片) 兩人早前一齊去旅行。( 資料圖片)

鍾意就快D Share啦!