網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月16日 星期二

凸肚Mandy洗米華攬囡 全家水着曼谷開P __,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,

【《蘋果》獨家圖片─抱B玩水】■洗米華與Mandy日前一家三口在芭堤雅抱實囡囡周願玩水。讀者提供圖片太陽娛樂文化老闆周焯華(洗米華)與老婆陳慧玲正在搞離婚,隨即就與MandyLieu母女同遊布吉預祝農曆年,有傳Mandy已再陀猴B仔4個月。前晚洗米華和Mandy帶囡囡周願在曼谷過情人節,Mandy與洗米華互攬時隱約見肚,據悉,Mandy之前更開P叫齊朋友見洗米華,實情有「開心事」分享,為兩年抱兩帶 ...




其他影片:>>






太陽娛樂文化老闆周焯華(洗米華)與老婆陳慧玲正在搞離婚,隨即就與Mandy Lieu母女同遊布吉預祝農曆年,有傳Mandy已再陀猴B仔4個月。前晚洗米華和Mandy帶囡囡周願在曼谷過情人節,Mandy與洗米華互攬時隱約見肚,據悉,Mandy之前更開P叫齊朋友見洗米華,實情有「開心事」分享,為兩年抱兩帶出玄機。

周焯華與女友Mandy Lieu去年12月在香港「世紀一拖」,即爆出他已辦離婚,三角關係漸趨明朗化。洗米華更顯得沒有顧慮,新年前與Mandy及8個月大B女,以一家人姿態同遊布吉,日前更傳出Mandy已再陀B有4個月,更指今胎陀仔,湊成一個「好」字。

【芭堤雅─上圍升Cup】

■Mandy着比堅尼騷身材,以腹肌遮肚,但上圍就豐滿了不少。
【前晚曼谷─腹部微隆】

■洗米華前晚攬實Mandy在曼谷過情人節。
【前晚曼谷─好友慶賀】

■Mandy在曼谷開P,光明正大帶朋友見洗米華,順道公佈好消息。

「小米女」叫周願

以為爭米戰形勢緩和,卻傳出洗米華拒簽紙離婚,而Mandy又再傳有B,將會兩年抱兩,日日都有不同版本。本報昨日獨家獲讀者提供了數張洗米華及Mandy的私密旅行照,當中有二人攬實B女游水相,更有一幅是二人前晚在曼谷過情人節的合照,身穿黑色tube dress的Mandy與洗米華互攬,隱約見Mandy腹部微微隆起。另一幅則是Mandy身穿性感比堅尼抱起囡囡錫錫相,見她手腳纖瘦弗爆,肚現腹肌,上圍就明顯豐滿了不少。其實Mandy之前陀B女,即使懷胎6、7個月都沒見肚凸凸,故外形上實難以判斷她是否大肚。

據悉,洗米華日前先同Mandy母女遊布吉,之後再去東京陪家人過年,然後再在芭堤雅及曼谷會合Mandy,不過在曼谷一站,Mandy罕有請來一大班外籍朋友齊齊開P,明顯不再玩神秘,光明正大帶洗米華給朋友見。在大合照中,Mandy笑晒抱住B女,洗米華一手拎酒杯、啜爆囡囡,真有點「前世小情人」上身般肉緊。

洗米華與Mandy及B女一家三口私密照首度曝光,相中見B女手腳長長肥嘟嘟。B女被叫足「小米女」近9個月,其實洗米華一早已幫囡囡改了中文名,叫周願,代表一個好願的開始。

■洗米華會合Mandy前,曾與大仔周柏豪到東京。資料圖片

李月:有開心嘢

記者昨日致電Mandy的模特兒公司拍檔李月,她透露自己都有受邀請去曼谷玩,不過她因已計劃跟老公及兒子去新西蘭過年而未有出席:「我冇去到,佢有邀請公司朋友一齊去,一齊慶祝農曆新年,開心玩吓,佢好似有開心嘢一齊share慶祝。」問她有否向同事打聽Mandy有甚麼開心事,是否與之前傳Mandy陀B仔4個月有關?李月未有特別否認:「我都係等佢返嚟香港之後,等佢親自同我講乜開心事啦,如果真係喜事,佢會同大家分享,到時佢親自同大家講。」再問到Mandy是否下月回歸?她就表示:「𠵱家未知,佢時間好難定,我都等緊佢幾時會返嚟。」

採訪:森遜


鍾意就快D Share啦!