掃呢頁CODE去手機

2016年3月10日 星期四

好心波比被圍 胡定欣冇義氣運路走 [壹週刊 - 1357] __,定欣,胡定欣,M1,

同張達倫等埋位,胡定欣有助手傍實,生人勿近。探熱針好心波比被圍 胡定欣冇義氣運路走二線變視后的胡定欣,為了服眾,往後開工又準時態度又好,仲經常萬歲收買人心。但忍得一時,劇集未殺科,已經開始現形。上個禮拜,新劇《一屋老友記》拉隊在廟街附近拍外景,惹來過百人圍觀,有份落場的視后搵助手擋駕,謝絕應酬fans合照,反而歐陽波比因為留低陪住一齊開工的前輩羅蘭、胡楓,全程被圍住硬做人肉布景板,忙過開工!驚胡楓 ...


同張達倫等埋位,胡定欣有助手傍實,生人勿近。

探熱針

好心波比被圍 胡定欣冇義氣運路走

二線變視后的胡定欣,為了服眾,往後開工又準時態度又好,仲經常萬歲收買人心。但忍得一時,劇集未殺科,已經開始現形。

上個禮拜,新劇《一屋老友記》拉隊在廟街附近拍外景,惹來過百人圍觀,有份落場的視后搵助手擋駕,謝絕應酬 fans合照,反而歐陽波比因為留低陪住一齊開工的前輩羅蘭、胡楓,全程被圍住硬做人肉布景板,忙過開工!

驚胡楓俾人撞到

上週五(二月二十六日),《一屋老友記》在廟街附近的橫街開工,水車、大光燈,加上工作人員四圍灑水,劇組到場不夠十五分鐘,已經惹來半百途人圍觀。

男主角歐陽波比雖然多人識,但論知名度,還不及羅蘭姐跨地域,圍觀的人群中,提起羅蘭姐的聲音最多。「 This lady from the films.」「唏!佢係龍婆,拍緊鬼片?」

波比、胡楓同羅蘭姐都十分專業,個多小時已經拍完一個場口,眼見現場愈來愈多人圍觀,轉位拍下一場戲時,波比一直刻意留守在兩位前輩身邊,以防萬一!波比有心,卻惹來途人不斷擁上前要求合照,情況完全失控。

「開夜仲多人圍過日頭,大家顧住做嘢,都擔心修哥同羅蘭姐會俾人撞到,其實波比大可以返上自己架車等,但佢專登留喺度,睇住兩個老人家,真係唔話得!」一名劇組人員說。

視后為求服眾,爬渠吊威吔,胡定欣親身上陣。

鏡頭前,波比同胡定欣默契十足,但鏡頭後兩人甚少交流。

每拍完一個鏡頭,助手定必上前幫忙整妝。

視后帶助手跟場

拍外景兩個多小時,波比除了埋位,就是影合照,有時還要幫修哥、羅蘭姐做埋攝影師,忙到呢!

至於視后胡定欣,一早同好友胡杏兒睇齊,請來助手跟場,做先頭部隊視察環境,令胡定欣可以成功繞路,避開圍觀途人,匿埋工作人員堆中的她,就算遇到途人隔住欄杆嗌合照,助手亦會立即擋駕,連記者影相,見視后面露不悅,醒目助手立即配合,揮手嗌停,更第一時間通知工作人員幫拖,趕!

之後胡定欣同 Bobby拍雨中相遇戲,見圍觀的人愈來愈多,波比被纏住合照,胡定欣立即電兔上身避走,沿途有人嗌影相視后亦充耳不聞,話之你!

波比做人肉布景任影,胡定欣(箭嘴)繑埋手避開。

導演同演員要講解走位,記者上前拍照,視后黑晒面,助手趕忙阻止。

波比同胡楓、羅蘭姐雞啄唔斷,勁 friend。

驚老人家俾人逼親,波比唔上車等留低照顧羅蘭姐,唔話得!

羅蘭姐好腳骨

至於已年屆八十一歲的羅蘭姐,捱更抵夜完全冇放蚊。事隔幾日,繼續開夜班,接近凌晨時分,羅蘭姐踩上唐六樓開工,見到記者又精神打招呼,然後一口氣行上天台,勁!

當晚羅蘭姐一身龍婆 look,半天飛等動作場面由替身代勞,凌晨時分人多聲響,加埋大光燈𥋇住,劇組答應盡快搞掂,總算和氣收場。

81歲羅蘭姐撐六層高唐樓開工,睇見都辛苦。

羅蘭姐的替身像真度極高,大台今次總算冇求求其其。

遠睇見唔到威吔吊住臨時演員,加埋羅蘭姐個表情,效果不錯。

條氣未抖順,羅蘭姐上到天台就忙住跟武指學動作。

輩分高加上有人緣,工作人員特別為羅蘭姐預備櫈仔,方便休息。

人緣差

人緣一向麻麻的胡定欣,近年受無綫力捧,去年更砌低強手汪阿姐奪視后,惹來一眾花旦不滿。

擺明唔親民

去年,與陳豪於旺角大街拍《鬼同你 OT》外景,大班途人圍觀,休息期間陳豪識做同 fans影合照傾晒偈;但同場的胡定欣冇人敢埋身。

杯葛王君馨

08年拍攝《舞動奇跡》時,因對手王君馨跳舞出色搶盡風頭,得罪胡定欣;之後二人再合作《公公出宮》,胡定欣又不滿對方過分進取,於是與另一女主角林夏薇聯手排斥王君馨,出席公開活動時,刻意冷落對方。

出苦肉計

12年的台慶「最佳女配角」爭持激烈,胡定欣為踢走對手江美義,甘願在東華籌款做危險演出,搞到爆腳趾公流血,出盡苦肉計,強奪「女配角」。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!