掃呢頁CODE去手機

2016年3月10日 星期四

【童顏兼勁弗】子丹親捧逾40歲胞妹 __,子丹,甄子丹,

子丹第一次帶妹妹甄子青出嚟見人。next1/1pre佢話因為依家打女好難搵,所以特登召佢返嚟。next1/1pre佢話會安排妹妹拍電影,力捧佢做有實力嘅打女。next1/1pre子青身材好FIT!next1/1pre子青next1/1pre子丹同妹夫蔡加讚嘅愛駒今晚會出賽。next1/1pre子丹特登改Schedule,留喺香港睇比賽。next1/1pre蔡加讚(左)、子丹(資料圖片)next1/ ...


子丹第一次帶妹妹甄子青出嚟見人。

next 1/1 pre

佢話因為依家打女好難搵,所以特登召佢返嚟。

next 1/1 pre

佢話會安排妹妹拍電影,力捧佢做有實力嘅打女。

next 1/1 pre

子青身材好FIT!

next 1/1 pre

子青

next 1/1 pre

子丹同妹夫蔡加讚嘅愛駒今晚會出賽。

next 1/1 pre

子丹特登改Schedule,留喺香港睇比賽。

next 1/1 pre

蔡加讚(左)、子丹(資料圖片)

next 1/1 pre

甄子丹以打吡大使身份出席馬場活動,他還首次帶同親妹甄子青公開亮相。子丹與妹夫蔡加讚的愛駒「宇宙車神」,晚上將會初次出戰賽事,他屆時也會到場打氣。問到子丹心情緊不緊張,他說:「唔緊張,出賽志在參與,玩吓,最重要係體育精神。(想唔想拉頭馬?)拉就梗係開心,唔拉都唔會唔開心。(有冇信心?)每個馬主都對自己嘅馬有信心,唔係都唔會投資咁多落去。」不過子丹就透露因忙於工作,「宇宙車神」是由太太和加讚所選,自己沒有參與,他亦相信太太的眼光:「隻馬身材好fit,好多肌肉,同我差唔多。」

自爆全家童顏

妹妹子青則表示一定會落注支持哥哥的愛駒,子丹笑言:「佢成副身家買落去,講笑,少少玩吓啦。」他又透露原本今晚將飛到南美洲繼續拍攝與荷李活男星雲狄素(Vin Diesel)合作的電影《3X反恐暴族3》(xXx:The Return Of Xander Cage、《3X3》),他說:「依家改咗schedule聽日飛,好perfect。呢排好難操fit,又要肥又要瘦,部戲入面全部演員都好大隻,我代表中國演員要keep fit啲先得。(有冇壓力?)冇,上次同泰臣合作都係咁,今次同Vin Diesel係另一次體驗。(操到幾多嚿腹肌?)ok喇,ok喇,爆衫喇。(太太鍾意你有肌肉?)佢鍾意我有啲肚腩仔,覺得個人穩重,我話做呢行唔得。其實我好鍾意食嘢,我家人好幸運,唔使點keep,我同妹妹都有啲baby face,多謝爹哋媽咪。」

捧細妹做打女

他又大讚妹妹謂:「子青佢功夫好勁,娛樂圈要搵打女好難,我特登搵佢返嚟,簽咗我公司,佢係由細練到大,功夫上超越好多人,會安排佢參與電影演出。(你親自叫佢返嚟?)親戚個親,妹嚟。(兄妹檔演出?)睇我太太嘅安排,佢對每個人都好fair,都係要自己努力同靠自己嘅實力。佢哋本身有potential先會簽佢哋,唔會因為佢係家庭成員。」

另外,問到他主演的電影《葉問3》在內地票房被指造假,他說:「做演員做好自己本份,電影嘅嘢唔同地方有佢嘅發行方式,呢部戲唔使講咩,破咗好多地方嘅票房紀錄,同埋得到電影獎項嘅提名。票房都係浮雲嚟,最重要係觀眾睇完嘅感受係點。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!