掃呢頁CODE去手機

2016年3月10日 星期四

Coffee馬爾代夫開波教瑜伽 [壹週刊 - 1357] __,Coffee,林芊妤,M1,

娛樂偵訊Coffee馬爾代夫開波教瑜伽林芊妤Coffee俾大台請走後,兩年來教瑜伽搵食,學費由每堂1,000加到2,000元,加埋24小時oncall,收入好過做藝人多多聲,去年購入價值800萬單位做埋業主,要供樓又要搵裝修費,Coffee連去馬爾代夫旅行都顧住搵錢,著三點式開班教瑜伽。學費加倍離開無綫後,有牌夠資格做導師的Coffee索性教瑜伽搵食,試過在人流多的旺角當街做示範谷宣傳,又膽粗粗上 ...


娛樂偵訊

Coffee馬爾代夫開波教瑜伽

林芊妤 Coffee俾大台請走後,兩年來教瑜伽搵食,學費由每堂 1,000加到 2,000元,加埋 24小時 on call,收入好過做藝人多多聲,去年購入價值 800萬單位做埋業主,要供樓又要搵裝修費, Coffee連去馬爾代夫旅行都顧住搵錢,著三點式開班教瑜伽。

學費加倍

離開無綫後,有牌夠資格做導師的 Coffee索性教瑜伽搵食,試過在人流多的旺角當街做示範谷宣傳,又膽粗粗上門教授,又搏又勤力!密搵兩年,去年終於成功上車,跟屋企人夾份買樓做業主,孭住層樓, Coffee學費加一倍,變二千蚊一堂。

「屋企人俾首期,我只係負責供樓,等而家住緊個單位租約滿,我就搬返去同屋企人一齊住,將租樓嘅錢用嚟供樓,加埋使費,一個月都要三萬幾蚊。另外又要裝修,雖然已經搵咗相熟師傅去做,但都要二十幾萬,所以要努力啲開班賺錢。」 Coffee說。

帶齊瑜伽裝備去旅行,可知 Coffee的熱愛程度。

游游下水都突然做瑜伽。

Coffee說難度超高的蜘蛛式甫士並不是瑜伽動作,只係一時貪玩。

每次外遊, Coffee都會在異地擺瑜伽 post影相留念,挑戰難度兼宣傳。

額外服務

收二千元一對一授課的 Coffee,自稱好使好用,早前她讀了個營養師課程,為學生提供額外服務。

「啲女同學會打電話嚟問我邊啲嘢啱佢哋食,我又會幫佢哋計卡路里,廿四小時熱線,幾夜都會答,所以好多學生跟咗我兩年都繼續。個別教授好處在於我可以好全面咁去 care佢哋,譬如有學生腳痛或者手痛,我會教佢哋做一啲動作幫助復元,我仲包埋場地,所以計起上嚟都唔算貴。另外有啲學生會 group埋一齊上堂,拉勻都係幾百蚊一個。」

Coffee早前同朋友去馬爾代夫旅行,竟然有意外收穫。

「喺馬爾代夫玩嗰段時間我日日如常做瑜伽,啲朋友見到有興趣,所以就响當地叫我開班教佢哋,又話會俾番學費我,有得玩又有錢賺,一舉兩得!」 Coffee說。

跟一班朋友去馬爾代夫旅行,其間換了多套三點式泳衣拍照, Coffee笑言當中有男有女,也有追求者。

在沙灘曬太陽, Coffee也忍唔住露一手。

胸懷大痣的 Coffee,在馬爾代夫的陽光下,一啲都唔孤寒,經常露 34D事業線。

Coffee早前被邀到航空公司擔任講座嘉賓,大講個人經歷,她也即場示範瑜伽。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!