掃呢頁CODE去手機

2016年3月31日 星期四

羅霖拉上補下 [壹週刊 - 1360] __,羅霖,M1,

同你吟一吟羅霖拉上補下精明消費,其中一個方法係等減價,就算到時已經冇咗鍾意嘅款同顏色或者size,都唔好心軟,要堅持!前夫有錢唔願同你share,羅霖要照顧三個仔,又要拋頭露面搵使用,用錢更加要諗過度過。門面嘢好似鞋、袋呢類,要名牌唔慳得,但買衫就唔同講法。有日《壹》仔响利園商場見到佢喺間做緊搬遷大減價,全店三折嘅時裝店揀衫試帽,勁掃,執咗兩大袋走。羅霖就算再有本事,但搵錢時間有限,所以使錢同執樣 ...


同你吟一吟

羅霖拉上補下

精明消費,其中一個方法係等減價,就算到時已經冇咗鍾意嘅款同顏色或者 size,都唔好心軟,要堅持!

前夫有錢唔願同你 share,羅霖要照顧三個仔,又要拋頭露面搵使用,用錢更加要諗過度過。門面嘢好似鞋、袋呢類,要名牌唔慳得,但買衫就唔同講法。有日《壹》仔响利園商場見到佢喺間做緊搬遷大減價,全店三折嘅時裝店揀衫試帽,勁掃,執咗兩大袋走。

羅霖就算再有本事,但搵錢時間有限,所以使錢同執樣同一道理:拉上補下!畢竟 50歲,都冇得佢揀。

顧住睇衫,羅霖名牌包包同 wallet,就咁擺低。

專心尋寶嘅羅霖,發覺自己俾《壹》仔捉到執平嘢,勁尷尬!

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!