掃呢頁CODE去手機

2016年3月31日 星期四

殺入《我是歌手 4》決賽 李克勤全靠 8包中藥 [壹週刊 - 1360] __,我是歌手,李克勤,克勤,M1,

探熱針殺入《我是歌手4》決賽 李克勤全靠8包中藥過去三個月,經過十一次過關斬將,李克勤成功殺入《我是歌手4》總決賽,更是首位躋身入總決賽的香港男歌手,不過,由於同期要應付自己和容祖兒的世界巡唱,壓力轟炸下,令他快速消瘦十多磅。「好恐怖!唔係身體疲倦,係精神上疲倦!」克勤說,每次北上出戰,都會帶埋秘密武器,八包中藥!空中飛人上一回,李克勤搵CAllStar和唱《天梯》,得第二,上週五(三月二十五日) ...


探熱針

殺入《我是歌手 4》決賽 李克勤全靠 8包中藥

過去三個月,經過十一次過關斬將,李克勤成功殺入《我是歌手 4》總決賽,更是首位躋身入總決賽的香港男歌手,不過,由於同期要應付自己和容祖兒的世界巡唱,壓力轟炸下,令他快速消瘦十多磅。

「好恐怖!唔係身體疲倦,係精神上疲倦!」克勤說,每次北上出戰,都會帶埋秘密武器,八包中藥!

空中飛人

上一回,李克勤搵 C AllStar和唱《天梯》,得第二,上週五(三月二十五日)《我是歌手 4》的第十一集,克勤終於憑《我不會唱歌》奪冠,成功進身四月中的總決賽,而參賽以來,他更多次放棄唱國語歌,先後八次用廣東歌出戰。

「我覺得我作為香港歌手,好想唱一啲好能夠代表香港嘅歌!」李克勤堅持,寧願放棄優勢,忠於自己的原則。

出賽《我是歌手 4》,還要兼任主持,同期更要應付自己及容祖兒的世界巡唱,壓力之大,是入行三十年來前所未有。

「農曆新年嗰段時間,要連續錄兩集,錄完就即刻飛去馬來西亞做除夕騷,年初一返香港執過批衫,又即刻撲去拉斯維加斯,同 Joey開騷,唱完直接由西岸飛去長沙做錄影,跟住再由長沙飛去紐約開騷。諗番轉頭,真係好恐怖!以前更忙都試過,好似拍劇得兩個鐘瞓,但就未試過精神壓力咁大!」李克勤說。

每次去長沙出賽,克勤例必帶八劑中藥同行。

急瘦十二磅,克勤變得頭大身細。

可瘦不可病

體力透支,加上精神壓力,李克勤三個月瘦了十二磅。

「出騷或者演出,以前我會食飯,但依家貪快,我改食營養包,其實飲食習慣冇大變化,只係壓力大唔吸收,所以先瘦!瘦到啲人問我係咪唔舒服?以為我身體出咗事。」

要長期打仗,李克勤可瘦不可病!為了保住副偈,過去三個月,長期食住中藥,做藥煲抗感冒。

「除咗調理身體,啲中藥主要係防感冒,因為係咁飛,抵抗力會差,如果一病就好大鑊,所以一路都食住中藥。」

進身總決賽的歌手,才可獲得這張爭奪歌王邀請函。

冇時間享受家庭樂的克勤,聲稱老婆三個月來辛勞湊仔,對他百般體諒。

隨時家變

《我是歌手 4》令李克勤在內地爆紅,搵上門的歌唱比賽及真人騷,超過十個之多。

「暫時未知做唔做,應該都會抖吓!我成日同人講,如果《我是歌手 4》要做一年,我會家變!呢三個月,自己對屋企完全冇出過力,太太好辛苦,好似所有嘢都係佢頂晒,佢又唔好意思煩我,因為見我成日皺晒眉頭,好得人驚!其實佢真係好體諒我,覺得今次比賽對我係挑戰!

「我覺得每個工作都係緣分同機會,你揀工作,工作都會揀你,所以有得做,就要盡力做到最好。」李克勤說。

克勤邀請 C AllStar和唱《天梯》,結果得第二名。

經常營養包代飯的克勤,終於有時間可以坐低食餐正常飯。

世界羽毛球冠軍鮑春來專誠欣賞《我是歌手 4》,羽毛球痴克勤,拉着對方在休息室對打。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!