掃呢頁CODE去手機

2016年3月31日 星期四

《東網Baby》:馮殷爆乳忘形跳繩 露Bra都唔知! __,Baby,Angelababy,

今集《東網Baby大作戰》主角係馮殷!next1/1preReady好未!next1/1pre着得幾性感吓喎!next1/1pre第一關,跳住繩講急口令。next1/1pre跳呀跳呀~next1/1pre喂!next1/1pre露晒出嚟....next1/1pre接受大懲罰!next1/1pre唔畀用手食蕉。next1/1pre雙手並用得唔得先?next1/1pre明顯唔得囉!next1/1pre ...


今集《東網Baby大作戰》主角係馮殷!

next 1/1 pre

Ready好未!

next 1/1 pre

着得幾性感吓喎!

next 1/1 pre

第一關,跳住繩講急口令。

next 1/1 pre

跳呀跳呀~

next 1/1 pre

喂!

next 1/1 pre

露晒出嚟....

next 1/1 pre

接受大懲罰!

next 1/1 pre

唔畀用手食蕉。

next 1/1 pre

雙手並用得唔得先?

next 1/1 pre

明顯唔得囉!

next 1/1 pre

吹氣球都冇氣呀。

next 1/1 pre

馮殷

next 1/1 pre

最強娛樂資訊App《東網巨星》推出全新娛樂節目《東網Baby大作戰》,每集邀請不同女星到節目接受挑戰,今集邀得身兼演員及DJ的馮殷(Cecilia)接受三大挑戰,主要考她口才、腦力、急才、演技及體能,每關挑戰失敗的話都要接受懲罰,開始前Cecilia還下巴輕輕地說:「我覺得都好易啫,大家睇住嚟」

唔用手吔蕉

首先第一關Cecilia要在限時15秒內,一邊跳繩一邊講出四個急口令,雖然她身穿高跟鞋,但仍相當落力,不但跳到喘氣兼頭髮亂了,後來跳得忘形的她更連冷衫滑落都不知,當眾跳到露Bra!可惜最後她只成功講出三個急口令,任務失敗的她更一度想敗走,不過當然不會輕易放過她,要她接受「不能用手食蕉」的懲罰!

左右手並用

來到第二關,Cecilia要在限時10秒內,用左手畫出三個正方形,而右手就要同步畫出三個星形,豈料今次她又任務失敗,竟然畫了圓形,甚至畸形出來,她不禁高呼:「咁難嘅?我畫咗啲咩嘢出嚟?估唔到原來兩隻手同時畫唔同圖形係咁難!」挑戰失敗的她只好認命,接受懲罰吹氣球,吹得面紅耳的她大呻:「冇氣啦。」

喊住報天氣

到了終極一關,難度當然加碼,Cecilia要在限時30秒內,一邊報告天氣一邊流眼淚,大考演技。只見她報告天氣時七情上面,猶如苦瓜乾上身:「大家好,依家係馮殷為大家報告天氣,由於受到一股強烈嘅寒潮影響......」可是在30秒之內,她一滴眼淚都唧不到,只好認輸接受懲罰,要烏低身原地轉10個圈,好好反省為何哭不出,只見她轉到腳步浮浮,場面搞笑!

認低威

雖然最後三連敗,但Cecilia仍沒有灰心,更大讚遊戲很好玩,希望下次有機會再來挑戰:「嚟之前真係睇小咗啲挑戰,以為全部都好簡單,點知一嚟到全部都fail咗,好難好難!特別係一路報告天氣一路喊嘅挑戰,我之前嘅電影都有拍過喊戲,覺得喊對我嚟講都係幾容易嘅事,但原來面對文字完全唔關情感嘅時候,真係喊唔出!希望下次有機會再玩」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!