網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月27日 星期日

呂慧儀倒奶晒腿 化妝失手殺「峰」景! __,呂慧儀,

嘩!啲人見到阿蟹一撻撻都唔得閒留意佢倒奶囉...next1/1pre阿蟹呀,做咩咁大意呀?!next1/1pre唔知阿蟹知唔知塊面,影出嚟變成咁呢?next1/1pre倒奶搶「峰」頭!next1/1pre唔知阿蟹係咪知道自己走光呢?即刻掩番住。next1/1pre大晒長腿!next1/1pre其實今日剩係睇後面真係冇得輸。next1/1pre唔知長興喺現場其實睇唔睇到阿蟹出晒事呢?next1/1p ...


嘩!啲人見到阿蟹一撻撻都唔得閒留意佢倒奶囉...

next 1/1 pre

阿蟹呀,做咩咁大意呀?!

next 1/1 pre

唔知阿蟹知唔知塊面,影出嚟變成咁呢?

next 1/1 pre

倒奶搶「峰」頭!

next 1/1 pre

唔知阿蟹係咪知道自己走光呢?即刻掩番住。

next 1/1 pre

大晒長腿!

next 1/1 pre

其實今日剩係睇後面真係冇得輸。

next 1/1 pre

唔知長興喺現場其實睇唔睇到阿蟹出晒事呢?

next 1/1 pre

長興話囡囡似自己,最叻錫錫!

next 1/1 pre

佢影相嗰時都Keep住Chok!

next 1/1 pre

無論邊個角度影,啲白色嘢都走唔甩...

next 1/1 pre

藝人呂慧儀(阿蟹)及黃長興到上水出席活動,與一眾小Model行騷,阿蟹身穿短裙騷超長腿,長興則狂擺Chok甫士,引得現場人士笑住拍掌!但是阿蟹今日化妝失手,影相時在閃光燈下塊面呈現白色一撻撻,認真不小心。而同場幾位只得三、四歲的小Model非常活潑可愛,行騷時毫不怯場,領獎時更「失控」又跳又跑,阿蟹即母愛大發,蹲低安撫小朋友,更不慎走光倒奶,震撼全場!

仔女最叻法式錫錫

阿蟹現時育有一歲半兒子「蟹籽」,長興的女兒Paige則一歲零十個月,問到他們會否也帶子女出活動行騷?長興說:「我個女怕醜啲,最近要面試學校,都要訓練佢屋企咁做,出到去都要做到,但佢始終少少怕見陌生人,鍾意黐住媽咪。(個女有冇演藝天分?)有嘅,但慢熱,似我。(最叻係咩?)我諗係錫錫法式嗰隻!哈哈!」

阿蟹表示兒子尚細,上到台應該會「蕩失路」:「不過佢好淡定,最叻係跳扭Pat Pat舞,唔怕生保人,初次見面都歡迎大家抱佢,可能男仔大膽啲,會主動同人Say hello,之前面試學校都OK,聽話,唔怕醜,應對老師都幾好。」問到將來會否支持子女選港姐港男?阿蟹笑說:「如果係Do姐(鄭裕玲)做評判,會叫佢試吓,人一世物一世!」長興則表示順其自然,最緊要先讀好書。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!