網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月27日 星期日

小方Stephy分手:數度落淚 鄧麗欣唔排除同方力申復合 __,Stephy,方力申,小方,鄧麗欣,

鄧麗欣講到眼濕濕。next1/1pre訪問時,佢一度哽咽十秒鐘,未能答記者問題。next1/1pre鄧麗欣重申一次,話分手唔涉及第三者。next1/1pre鄧麗欣又話好難同大家解釋清楚分手原因。next1/1pre離開時勁SAD。next1/1pre眼同鼻都紅晒。next1/1pre不停抺眼淚。next1/1pre鄧麗欣next1/1pre再問鄧麗欣同小方有冇機會復合,鄧麗欣表示將來嘅嘢冇人知:「 ...


鄧麗欣講到眼濕濕。

next 1/1 pre

訪問時,佢一度哽咽十秒鐘,未能答記者問題。

next 1/1 pre

鄧麗欣重申一次,話分手唔涉及第三者。

next 1/1 pre

鄧麗欣又話好難同大家解釋清楚分手原因。

next 1/1 pre

離開時勁SAD。

next 1/1 pre

眼同鼻都紅晒。

next 1/1 pre

不停抺眼淚。

next 1/1 pre

鄧麗欣

next 1/1 pre

再問鄧麗欣同小方有冇機會復合,鄧麗欣表示將來嘅嘢冇人知:「將來嘅嘢隨緣,暫時我覺得可以做好好朋友,亦都希望我哋會繼續合作,亦希望我哋關係可以保持好好。(小方識小牛?)冇正式介紹過,我九月識小牛,小方都知道呢件事。(小方信你同小牛冇嘢?)雖然我同小方冇咩聯絡,我覺得我哋有共識,知道大家都需要空間時間處理同消化。(你哋係咪去過箍煲旅行?)我哋冇去過旅行。(你點樣形容同小方關係?)(二月尾喎)喲,當時唔係咩箍煲,我哋都係去台中,有啲私人事,去咗兩日。(嗰次旅行...)其實我哋兩個嘅問題,其實要做出呢個決定(又再嗚咽...講唔落去)」

強調分手不涉第三者

此時,有工作人員表示訪問快將要結束,並謂是最後兩條問題,有記者再問分手係咪絕對唔涉及第三者,鄧麗欣表示:「其實我哋聲明講得好清楚,係唔涉及第三者,我哋係希望大家真係體諒,好難同大家解釋清楚個原因。(邊個提出)大家一齊決定。(之後有冇聯絡?)我哋冇電話聯絡,但有訊息,喺佢出席記招之前,我傳短訊畀佢,之後冇乜再聯絡,但大家知道對方需要時間消化。(信唔信佢借酒澆愁?)我唔信佢會咁,我知道佢身邊有啲朋友可以傾訊同陪到佢,我都認識佢嗰啲朋友,所以都好安心。(返港主動聯絡佢?)但我要搵適當時間,我自己都需要空間唞一唞。(你會點形容同小方關係?)」呢個時候,工作人員出言終止訪問。

紙巾拭淚

之後在鄧麗欣準備離開期間,現場再度惹起混亂,鄧麗欣幾乎未能離開,而係等候現場記者調解期間,鄧麗欣數度以紙巾拭淚,雙眼及鼻子通紅,感覺十分傷心。

精彩足本片段,請登入以下連結:

http://goo.gl/BGuBM1

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!