網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月4日 星期五

【全面封殺】無綫當林峯透明擘面冇偈傾 __,林峯,無綫,

由失視帝開始到依家完全擘面,林峯絕迹無綫,親生仔都冇面畀。next1/1pre昔日的親生仔,如今遭無綫全面封殺。next1/1pre早前遠赴韓國拍MV,不過無綫一樣當冇到話唔播就唔播。next1/1pre林峯憑《使徒行者》「爆Seed」一角人氣急升。next1/1pre不過喺電影版就完全無影。next1/1pre英皇豪花60萬在紅隧口賣演唱會廣告夠揼本。next1/1pre林峯加盟英皇嘅記者會,無 ...


由失視帝開始到依家完全擘面,林峯絕迹無綫,親生仔都冇面畀。

next 1/1 pre

昔日的親生仔,如今遭無綫全面封殺。

next 1/1 pre

早前遠赴韓國拍MV,不過無綫一樣當冇到話唔播就唔播。

next 1/1 pre

林峯憑《使徒行者》「爆Seed」一角人氣急升。

next 1/1 pre

不過喺電影版就完全無影。

next 1/1 pre

英皇豪花60萬在紅隧口賣演唱會廣告夠揼本。

next 1/1 pre

林峯加盟英皇嘅記者會,無綫冇派人採訪。

next 1/1 pre

憑《使》劇事業再上高峰,吸引唔少公司向林峯招手。

next 1/1 pre

黎耀祥爆冷贏視帝,連睇好林峯攞獎的馬國明都O晒嘴。

next 1/1 pre

黎耀祥憑《大太監》中的角色擊敗林峯奪視帝。

next 1/1 pre

林峯成為「亞太區最受歡迎男歌手」。

next 1/1 pre

失落視帝令林峯心灰意冷,現時專心向歌唱事業發展,積極備戰紅館騷。

next 1/1 pre

下月底回歸紅館舉行演唱會的林峯,最近鋪天蓋地式揼本兼身體力行宣傳造勢,但派台的兩首新歌卻未見在「娘家」無綫播放,即使英皇高層吳雨多次出面斡旋,仍然難拆解林峯和無綫水火不容的局面!冰封三尺,源於已心淡的林峯企硬,拒絕與無綫傾續約,本以為加盟英皇後有大靠山,可出面緩和關係有得傾,怎料親情一朝了,昔日貴為「親生仔」的他遭效力15年的無綫全面「峯」殺,絕迹無綫!

加盟英皇「娘家」冇影

無綫玩「峯殺」有迹可尋,據知無綫娛樂新聞節目《東張西望》及《娛樂頭條》已有不明文規定,舉凡有林峯亮相的活動,都不派員採訪報道,即使採訪其他活動時有林峯在場,亦同樣當他透明!最近的例子,是林峯為無綫拍攝的告別作《使徒行者》最近開拍電影版,卻踢走劇中的靈魂人物「爆Seed」,女主角「釘姐」佘詩曼則有得留低,與古天樂及張家輝等合作。

對林峯隻字不提

另一例子是2014年11月,剛離開無綫的林峯加盟英皇並舉行盛大發布會,歌影視的台前幕後紛紛到賀,唯獨「娘家」無綫沒有派代表出席,亦沒有派記者採訪!其後,舉凡林峯出席的活動,無綫都不派員到場採訪,連去年底古巨基舉行婚宴群星到賀,無綫在鏡頭及講稿上都對林峯隻字不提!

唯一放生的機會,是《東網巨星》早前為無綫經典劇集重播舉行投票活動《重播你有Say》,由古天樂和林峯主演的《尋秦記》得票排第3位,並在早前重播,林峯才得以重見天日!

英皇金蛋.未夠兩年賺半億!

林峯2014年約滿無綫後加盟英皇,憑《使徒行者》「爆Seed」一角在內地人氣高企,加上泊得英皇這個大碼頭,吸金能力如虎添翼,在內地以海鮮價狂吸金!據知其內地演唱會價高達100萬港元,只需唱幾首歌的商演每場收70萬,接拍內地電影片酬高達500萬,內地劇酬勞高收1,500萬,廣告價亦以800萬起跳!雖然身價高,但林峯依然大受內地客戶歡迎,經英皇代接的商演騷多達50個,加上內地及香港區的珠寶廣告及正在洽談的內地劇,簽約英皇不足兩年,已為公司賺得近5,000萬!

投資千萬開演唱會

林峯猶如金山般「愈掘愈有」,英皇對他亦寵愛有加。單計今年4月29日至5月1日為他打造的3場香港紅館演唱會,投資已高達逾千萬!為配合其天王身份,英皇花費60萬為他買紅隧入口的巨型廣告牌,連同港鐵、平面及網上廣告,費用約200萬,當中最重本的是斥資500萬搭建演唱會舞台,加上舞台服裝及舞蹈員費用,埋單足足百萬!不過,以林峯的賺錢超能力,英皇絕對覺得投資有回報!

心灰意冷去意已決

其實近年林峯發展內地市場,聲勢不小,尤其《使徒行者》造就他進一步擴闊內地市場,故他與無綫完約前已吸引不少公司招手,睇中他似足金蛋吸金力無限!據知,無綫曾多番提出傾約繼續合作,惟林峯心灰意冷,去意已決,除了堅決落閘冇得傾外,在臨近完約前更推卻所有工作,包括無綫與韓國合拍的愛情小品《愛情來的時候》等。

親自出動做宣傳

面臨無綫封殺,據知林峯早已心中有數,更以為英皇可以成功拆局,完全想不到無綫會幾乎滴水不漏式全面「峯」殺,有知情人士爆料:「林峯仲諗住英皇咁大個靠山,點都可以同無綫拆得掂,點知無綫完全唔賣帳,話封就封,冇偈傾!」據知英皇高層吳雨曾出面多番斡旋,並如常向無綫派新歌,豈料游說全面失敗。為個唱操肌及籌備逾半年的林峯力挽狂瀾,惟有親自出動做宣傳,包括到電台派發親自炮製、逾600粒的朱古力造勢。

大熱倒灶.憤而劈炮

早前被問及離開無綫的原因時,林峯聲稱是希望尋求突破,但坦言沒有不捨,而且話有玄機:「考慮咗兩、三年,做咗電視圈咁耐,好多劇集題材開始重複,可以駕馭到嘅角色又做過晒,個心開始冇咗嗰團火,離開係想有突破。」雖然表面上是「冇咗團火」,但據知他實則是「冇癮」居多,全因多次角逐視帝都無功而還,令他心灰意冷,毅然決定離開無綫!

2012年,無綫舉行全民投票選視帝視后,林峯憑《雷霆掃毒》角逐視帝,粉絲人多勢眾的他本來穩操勝券,豈料不敵賽前半冷、憑《大太監》入圍的黎耀祥,繼而連「我最喜愛電視男角色」都讓馬國明雙手捧走,難怪馬國明當時亦真情流露O晒嘴,令人至今仍在回味他的「天然呆」!失落視帝後,隨即有傳林峯嗌走劈炮唔玩,決心離巢!

無綫補飛唔領情

無綫為安撫林峯,於翌年舉行的《十大勁歌金曲頒獎典禮》中造就他初嘗「最受歡迎男歌星」的滋味,又順從其意願讓他到內地拍劇搵真銀。林峯亦非常識做,雖然抱恙且剛做完割盲腸手術,但如常亮相台慶及跳舞助興,畀足面「娘家」!其後,林峯憑《使》劇的「爆Seed」一角人氣急升,雖然已離巢,但無綫少有地開綠燈讓他憑《使》劇亮相台慶頒獎禮,但對視帝寶座睇淡的林峯以工作為由缺席,直至2014年8月正式結束賓主關係。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!