網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月4日 星期五

邱德根時間-亞視唯一賺錢年代 __,亞視,邱德根,

亞視最光輝嘅時代,就係「邱德根時期」!next1/1pre邱德根1984年成功提出全面收購,擔任亞視董事長。next1/1pre邱德根89歲生日時嘅相。next1/1pre邱德根(左)同邵逸夫合照。next1/1pre亞洲電視前主席兼遠東集團創辦人邱德根於1982年入主麗的電視,1984年作全面收購,並改名為亞洲電視。邱德根主政時期可算係亞視最輝煌年代,不但收視率逐步上升,仲令持續處於弱勢嘅亞視轉 ...


亞視最光輝嘅時代,就係「邱德根時期」!

next 1/1 pre

邱德根1984年成功提出全面收購,擔任亞視董事長。

next 1/1 pre

邱德根89歲生日時嘅相。

next 1/1 pre

邱德根(左)同邵逸夫合照。

next 1/1 pre

亞洲電視前主席兼遠東集團創辦人邱德根於1982年入主麗的電視,1984年作全面收購,並改名為亞洲電視。邱德根主政時期可算係亞視最輝煌年代,不但收視率逐步上升,仲令持續處於弱勢嘅亞視轉虧為盈。

邱德根喺80年代出售手上嘅無綫電視股權,改為入主亞洲電視前身嘅麗的電視。1984年,佢成功提出全面收購,並擔任董事長,外間稱「邱德根時期」是亞視最光輝時期。

員工一日只能用四格廁紙

邱德根曾經下令拍攝大量古裝片,再出售予內地賺取版權費,又引入亞洲小姐競選,打破無綫壟斷選美活動局面,他亦是唯一能令亞視賺錢嘅老闆。邱任內亞視財政豐厚,但有指他為人節儉,據聞當年員工一日只能用四格廁紙。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!