網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月4日 星期五

盧大偉遺願:香港人開心啲! __,盧大偉,

盧太表示David遺願希望香港人可以開心啲。next1/1pre盧太由多名好友陪同下步出病房。next1/1pre盧太(右三)由金廣誠(左起)、親友JEFF、丁羽、張崇德及何麗全陪同下接受訪問。next1/1pre盧太話David覺得香港人好似好耐都冇開心過,希望將David嘅正能量傳開去,等香港人可以開心啲!next1/1pre離開時盧太表示要去飲茶輕鬆吓,盡量保持樂觀嘅心境。next1/1pr ...


盧太表示David遺願希望香港人可以開心啲。

next 1/1 pre

盧太由多名好友陪同下步出病房。

next 1/1 pre

盧太(右三)由金廣誠(左起)、親友JEFF、丁羽、張崇德及何麗全陪同下接受訪問。

next 1/1 pre

盧太話David覺得香港人好似好耐都冇開心過,希望將David嘅正能量傳開去,等香港人可以開心啲!

next 1/1 pre

離開時盧太表示要去飲茶輕鬆吓,盡量保持樂觀嘅心境。

next 1/1 pre

資深藝人盧大偉(David)今晨病逝,遺孀於病房外接受訪問,問到有關David的遺言,盧太太表示:「David一直都希望身邊人、香港人開心啲,希望可以將呢啲正能量傳開去,大家都會將呢個精神傳開去,大家會繼續支持教室嘅運作,之前有計劃將教室擴展,不過David身體唔舒服所以延遲咗。」

對於身後事會否舉行公祭?盧太太表示:「我依家執緊嘢(指遺物),好多嘢都未決定,會先同各位大哥商量,知道有好多粉絲都想去,David一向都好低調,有決定會同曾志偉公布情況。」盧太續表示不捨得David,但明白大家身處不同空間,現階段會繼續David的生前願望,舉辦更多的慈善活動。

盧太續說,非常多謝醫護團隊,David性格樂天開朗,自己會去飲荼輕鬆一下,唔希望維持負面嘅情緒:「依家同David分開咗兩個空間,David去咗天國到歎,我就喺地上繼續佢嘅工作,另外好多謝王祖藍同三嫂嘅支持。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!