網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月15日 星期二

【黎明話你知】呻狗仔隊阻住識女仔 __,黎明,

黎生呀黎生…我哋好多問題問呀!!!next1/1pre究竟黎生又會講咩金句?next1/1preEason先生想知黎明哥哥點鼓勵下一班學生哥!next1/1pre生咗個女嘅王太太問黎明揀女朋友有咩條件?next1/1pre最強娛樂資訊App《東網巨星》又一力作,推出全新節目《黎明話你知》!今次《東網巨星》邀得「金句王」黎明跟大家玩問答遊戲,由八位市民向黎明發問抵死啜核問題,黎明則要快速回答問題。而 ...


黎生呀黎生…我哋好多問題問呀!!!

next 1/1 pre

究竟黎生又會講咩金句?

next 1/1 pre

Eason先生想知黎明哥哥點鼓勵下一班學生哥!

next 1/1 pre

生咗個女嘅王太太問黎明揀女朋友有咩條件?

next 1/1 pre

最強娛樂資訊App《東網巨星》又一力作,推出全新節目《黎明話你知》!今次《東網巨星》邀得「金句王」黎明跟大家玩問答遊戲,由八位市民向黎明發問抵死啜核問題,黎明則要快速回答問題。而一向搞鬼兼funny的黎明更親自幫節目改英文名,叫做《Leon Tell You Something》!想知市民問咩問題?想知黎明又點樣發揮「金句王」本色答問題,究竟tell you乜嘢?記得要mark實《東網》!

諗多啲開心嘢 唔好輕易放棄生命

Eason:黎明哥哥,我想問你,近排咁多學生自殺,你有咩方法可以鼓勵佢哋呀?

Leon:近排咁多學生自殺,覺得有乜嘢可幾鼓勵佢哋,咁我諗唔會自殺嘅點都唔會自殺架啦,咁係自殺嘅人,係喺之前應該未有人鼓勵過佢哋,咁我依家覺得最緊要正面啲,盡量去諗多啲開心嘅嘢,早睡早起,第日再睇吓需唔需要有呢個決定,其實每個人命運命數都有注定,咁當然係一件唔開心嘅事,但我相信若然正能量夠嘅同學知道自己目標,係唔會做呢樣嘢,目標比較含糊或者自己比較失落先有咁諗法,盡量開心啲,開心完仲要諗自殺先再考慮。

Eason:黎明哥哥,你覺得自己最娘同最CHOK係咩時候呀?

Leon:我最娘最Chok,咁我梗有娘嘅時候,但自己娘嘅時候,自己未必注意啫,因有啲娘唔係太娘嘛,娘梗有架啦,咩時候,呢啲係喺自己唔知嘅情況吓發生咗娘嘢,有時可能啲人覺得我講金句都係娘架,原因就係你哋用呢個字嚟笑人。

生B睇緣份

王太太:Leon,你有錢又靚仔,係筍盤,你揀女朋友有咩條件呀?

Leon:其實我揀女朋友冇乜條件,因為我工作時間太長,同埋自己唔係好識得分配自己時間,成日做嘢,我覺得如果香港狗仔隊唔再影我哋藝人時候,我哋私人時間可以出去行吓街,咁自然就識到女子,但通常未識到已畀人影咗相拎去賣錢,係嘛,出呢啲雜誌報紙老闆影藝人拍拖對我哋好唔公平,唔好影。

王太太:Leon,你幾時做爸爸呀?幾時想呀?

Leon:你抱任何小朋友就問我幾時做爸爸,我冇抱小朋友,我覺得做爸爸都要睇緣份嘅,即係當有小朋友時你嘅工作完全Handle到又照顧到小朋友,跟住先去照顧,因為好大責任嚟,尤其是始終每個人命運唔同,唔係爭唔爭取,如果爭取完你個婚姻唔係咁長遠嘅,當多個仔多個女都可以Handle,始終生活喺亞洲唔係美國,變咗隨緣啦,有我都唔抗拒,但呢分鐘我唔會諗住。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!