網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月19日 星期六

方力申喊住講分手救無可救 __,方力申,

方力申喊住講分手救無可救十年情一朝了,方力申日前與鄧麗欣宣布結束十年情後,昨日首度現身交代「分訊」,曾經歷長達三個月冷靜期的他們,最終在一個多星期前決定忍痛分手。「分手後一分鐘便有後悔聲音」,沉重的小方全程眼泛淚光,期間更兩度流下男兒淚,當被問及有否轉機時,他說:「將來嘅嘢冇人知。」採:音樂組、追蹤組文:專案組一臉憔悴的小方心情沉重兼咬唇,更流下男兒淚。Stephy自爆出分手後,一直未有現身。小方 ...


十年情一朝了,方力申日前與鄧麗欣宣布結束十年情後,昨日首度現身交代「分訊」,曾經歷長達三個月冷靜期的他們,最終在一個多星期前決定忍痛分手。「分手後一分鐘便有後悔聲音」,沉重的小方全程眼泛淚光,期間更兩度流下男兒淚,當被問及有否轉機時,他說:「將來嘅嘢冇人知。」 採:音樂組、追蹤組 文:專案組

一臉憔悴的小方心情沉重兼咬唇,更流下男兒淚。

Stephy自爆出分手後,一直未有現身。

小方昨日出席活動,與小朋友合照時強顏歡笑。

方力申與鄧麗欣宣布結束十年情,令人惋惜。

小方使出調虎離山計,七人車更帶記者遊花園。

日前突與拍拖十年女友鄧麗欣(Stephy)爆出「分訊」的方力申,昨日於分手後首度現身,一臉憔悴的小方心情沉重,更於開腔前深呼吸、抬頭望天,他介紹一輪活動內容後說:「一啲咁唔開心嘅事,我諗我講唔到咁多次,希望大家再一次體諒。(心情如何?)其實我同Stephy係地下情開始,地下情好耐先畀人影到,我哋先至公開,既然開始係低調,本來分開都係想低調,但尋日睇到好多關心我哋嘅朋友短訊,包括傳媒、親戚朋友、粉絲,我想同大家講,我哋兩個知道十年係一個好長時間,要公布嗰刻我自己係拎住電話睇住公布嘅時間,我手係震得好犀利。」

此時,說到口震震的小方亦停頓了幾秒,並哽咽指他倆於電影《紀念日》上映前感情已生變,惟當時因擔心被指藉機宣傳才未有向外公布:「我哋兩個真心好珍惜我哋呢段感情,所以呢……」話未說畢,他已忍不住流下男兒淚。

「唔係我一個人挽留」

其後他又抖了一口大氣嘗試平復心情,他指與Stephy的冷靜期長達三個月,並謂其十年情「死因」並不涉及婚期問題:「所以我哋決定有個冷靜期,呢個冷靜期,期間我哋兩個都經常出嚟傾偈、講嘢,期間講嘢過程,我哋都有傷心,亦都有喊咁我哋最後一次傾偈,我哋見面傾偈,我哋十周年嗰日我哋一齊傾偈,最後就係和平分開。所以其實我哋掹車邊真係到咗十年,所以都好感恩。(分手最大原因係乜?)問題係我哋見過幾次傾嘅,係解決唔到嘅問題,結唔結婚唔係我哋兩個嘅分歧,不過係有啲問題係解決唔到,我哋都有段好長時間嘅冷靜期。」問到是誰先提出分手,小方則指是兩人決定,至於問到有沒有轉機,他有所保留地說:「將來嘅嘢冇人知。」

問及何時分手時,小方指在個多星期前,剛巧本月9日Stephy在網上放上鮮花照發感言:「花的意義是它為他設定限期,讓你更珍惜它燦爛盛放的時刻……」兩人時間不謀而合,未知是否為結束十年情埋下伏線。問到還有否跟Stephy聯絡、感覺如何時,他表示身份變了,問到是否性格不合導致分手時,他說:「大家都關心有啲咩問題導致咁樣,對於我嚟講,問題唔重要,結果重要。(會挽留?)唔係我一個人挽留,係兩個人嘅事。」

「唔關第三者事」

對於有報道指他有第三者,又指他載其他外籍女子,淚痕仍未乾的小方再度落淚,並激動訴說有關相片並未有拍到他或外籍女子就直指他的不是,感覺像在他的傷口灑鹽,他又揚言曾為感情作挽留,問到兩人合作的電影《紀念日》是否導火線?他說:「拍攝時講過擔心會有影響我哋,結果可能都會有啲。(以後會唔會避開合作電影或合唱?)唔會,可以繼續合作,我哋同一間公司。(Keep住聯絡?)會,佢都有Message我嘅,同我講唔好意思,要我一個人去面對咁多人。(關唔關第三者事?)其實聲明、同Stephy都講咗唔關第三者事。(父母感覺如何?)佢哋覺得非常可惜。」活動後他匆匆乘坐公司的七人車離開,為避開傳媒追訪,他不惜使出調虎離山計,帶傳媒在港島區遊花園個多小時,最終於金鐘停車,但只見其公司同事下車,小方則不見影蹤。

一臉憔悴的小方心情沉重兼咬唇,更流下男兒淚。

Stephy自爆出分手後,一直未有現身。

小方昨日出席活動,與小朋友合照時強顏歡笑。

方力申與鄧麗欣宣布結束十年情,令人惋惜。

小方使出調虎離山計,七人車更帶記者遊花園。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!