網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月19日 星期六

劉倩婷:【恭喜晒】劉倩婷為李丞責喜誕B女 __,劉倩婷,李丞責,

李丞責、劉倩婷(資料圖片)next1/1pre堪輿學家李丞責同港姐老婆劉倩婷喺2013年2月結婚,上年佢哋終於造人成功,宣布佗猴B!今日,李丞責宣布B女終於出世喇!李丞責透過電話回覆《東網》:「🍷🍷感謝在我們婚禮上的祝福,婚後第三個年頭,BB出世了,母女平安,健健康康。」恭喜晒!最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希 ...


李丞責、劉倩婷(資料圖片)

next 1/1 pre

堪輿學家李丞責同港姐老婆劉倩婷喺2013年2月結婚,上年佢哋終於造人成功,宣布佗猴B!今日,李丞責宣布B女終於出世喇!李丞責透過電話回覆《東網》:「🍷🍷感謝在我們婚禮上的祝福,婚後第三個年頭,BB出世了,母女平安,健健康康。」恭喜晒!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!