網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月9日 星期三

離婚收場  Selina離婚 傳小三介入  F奶嫩模約會對話流出 [FACE - 459] __,Selina,小三,任家萱,MF,

Selina同張承中結婚4年幾,一直有傳兩人生活唔協調,上年更有傳媒影到張承中背住老婆夜會長髮妹。真面目離婚收場 Selina離婚 傳小三介入 F奶嫩模約會對話流出台灣女子天團S.H.E.成員任家萱(Selina),上週六(5日)突然宣布同老公張承中離婚,震驚港台娛樂圈。結婚4年多,即使婚前Selina曾在片場發生意外被嚴重燒傷,阿中仍然不離不棄,點知近日傳出有第三者介入,咁啱台灣F奶嫩模卓苡瑄的 ...


Selina同張承中結婚 4年幾,一直有傳兩人生活唔協調,上年更有傳媒影到張承中背住老婆夜會長髮妹。

真面目

離婚收場  Selina離婚 傳小三介入  F奶嫩模約會對話流出

台灣女子天團 S.H.E.成員任家萱( Selina),上週六( 5日)突然宣布同老公張承中離婚,震驚港台娛樂圈。結婚 4年多,即使婚前 Selina曾在片場發生意外被嚴重燒傷,阿中仍然不離不棄,點知近日傳出有第三者介入,咁啱台灣 F奶嫩模卓苡瑄的 ig有不少線索,揭示卓苡瑄曾與一名大叔有不倫戀,無論香煙牌子、生日日期及律師身份都似足張承中。

本刊發現卓苡瑄早前在 ig刊登了一段約會對話,對方約見面但被拒絕。事後卓苡瑄更聲稱掟走男友所有物件,包括哥爾夫球用品。

34歲 Selina 11年與律師張承中結婚,婚前 Selina拍戲發生意外, 4成皮膚燒傷,當時張承中不離不棄照娶 Selina,被激讚係絕世好男人。

Selina宣布離婚後如常工作,今個月 26日將到澳門開騷。(網上圖片)

Selina主持的《別讓身體不開心》,現時喺 J5播。(網上圖片)

長髮女鬼祟唱 K

結婚 4年幾,期間多次傳出兩人婚姻出現問題。有傳 Selina要求分房瞓,冇得同老婆過正常夫妻生活的張承中,上年 3月被影到同一名長髮女子鬼祟唱 K,事後更在 Facebook坦承「我非聖人是一般人,好多缺點。」

傳聞多多, Selina終在 3月 5日宣布離婚,消息一出,即有傳張承中搭上小三,對方疑似係台灣 22歲 F奶嫩模卓苡瑄(Jessie),但卓苡瑄所屬公司週一(7日)發聲明否認,強調兩人只見過一面,絕無暗交。

卓苡瑄週一( 7日)發聲明,指自己與張承中只見過一次,絕冇介入 Selina的婚姻。(網上圖片)

網上圖片

卓苡瑄擁有 F奶魔鬼身材,不時喺 ig po性感相引粉絲。(網上圖片)

「跟他在一起就像在吸毒」

堅稱冇介入 Selina婚姻,但卓苡瑄的 ig的確有唔少蛛絲馬跡,證明曾同一名 30歲以上的中佬有戀情。卓苡瑄經常分享拍拖細節,當中「身高 181cm」、「抽白色煙盒 Davidoff煙」,擅長用律師用語等,都似足張承中。

卓苡瑄更曾暗示男友係有婦之夫,「有種人,你跟他在一起就像在吸毒。明知道不該在一起,卻無能抗拒。」不過卓苡瑄與該名大叔近日鬧分手,「把我們共同生活的所有記憶都丟了,我決定將某人的面容從我腦中淡去。」就算卓苡瑄呢刻退出唔再做小三,一切都已經太遲

誰是神秘大叔?

卓苡瑄的神秘大叔男友經常周圍飛,新年期間約見面,但被拒絕。(網上圖片)

網上圖片

卓苡瑄表示同男友分手時,透露對方會打 golf。據知張承中熱愛運動,唔知得閒有冇打吓友誼 golf呢?(網上圖片)

Selina自爆同老公唔夾

YouTube畫面

冰封三尺非一日之寒, Selina決定同結婚 4年幾的張承中離婚,唔理有冇小三,都肯定兩夫妻之間出現問題。其實 Selina曾在《康熙來了》自爆同老公生活上好多細節都唔協調,離婚又真係未必關第三者事喎!

網上圖片

同任爸不和

Selina爸爸出名多嘢講,最弊張承中亦好有主見, Selina曾暗示老公對經常發表偉論的任爸有微言。

網上圖片

縑棄老婆愛犬

Selina非常愛錫家中小狗 Pinky,但張承中唔鍾意狗,唔幫手執狗屎之餘,每次 Pinky跳上床,張承中都會大發脾氣!

網上圖片

生活唔協調

Selina晏起身,有時張承中返工嘈醒佢會發脾氣;而 Selina有潔癖,但張承中卻愛將衫褲周圍放,垃圾又唔執,連 Selina都話自己似工人!

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!