網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月30日 星期六

黎明4D騷今晚如常八點舉行 __,黎明,

黎明4D騷今晚如常八點舉行。昨晚終於可以順利開騷的天王黎明,在騷後透過Facebook以「有幸遇到你們是我的幸運」來感謝歌迷,更說今天會再通知大家,有關今晚個唱開騷時間會否有變動。於今日下午約三時十五分,其經理人公司Paciwood先在Facebook公告「今天演唱會將如期舉行!」,而黎明接着在Facebook上載短片指今晚個唱會如常舉行,他說今晚觀眾可準時於六點入場,八點鐘開騷,門口更會有退票同 ...


黎明4D騷今晚如常八點舉行。

昨晚終於可以順利開騷的天王黎明,在騷後透過Facebook以「有幸遇到你們是我的幸運」來感謝歌迷,更說今天會再通知大家,有關今晚個唱開騷時間會否有變動。於今日下午約三時十五分,其經理人公司Paciwood先在Facebook公告「今天演唱會將如期舉行!」,而黎明接着在Facebook上載短片指今晚個唱會如常舉行,他說今晚觀眾可準時於六點入場,八點鐘開騷,門口更會有退票同售票系統,並作出呼籲指因門口的人手可能不足,故觀眾也可透過網上或其他售票處買門票或退票。

另外,黎明更說昨晚的個唱聲浪「超標」,他說:「喺環保署嘅噪音管制入面,我哋係超咗標,麻煩咗同影響咗其他人,真係唔好意思,對唔住!今日有個措施,喺周邊外圍環境包啲防止(噪音)、隔音、減低噪音嘅嘢!」他續說會逐步改善以免影響他人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!