掃呢頁CODE去手機

2016年4月23日 星期六

劉丹聞劉愷威傳離婚勞氣:爭啲想爆粗 __,劉愷威,劉丹,

劉丹聞劉愷威傳離婚一時,略感勞氣!藝人劉丹在尖沙咀出席《EYT2016好友會聯歡晚宴》,約有近二百名無綫經典綜藝節目《歡樂今宵》的台前幕後出席,筵開18圍,當中包括丁雨、李添勝、夏韶聲、劉天賜以及鄧英敏等,場面墟冚。因盧大偉離世大表感慨受訪時劉丹直認剛才與夏韶聲相遇時都因盧大偉的離世而大表感慨:「今年又少一個人喇,個心都好唔舒服,以後會參加多啲,呢啲見得一次就一次,有時天安排要走都冇辦法。」劉丹表 ...


劉丹聞劉愷威傳離婚一時,略感勞氣!

藝人劉丹在尖沙咀出席《EYT2016好友會聯歡晚宴》,約有近二百名無綫經典綜藝節目《歡樂今宵》的台前幕後出席,筵開18圍,當中包括丁雨、李添勝、夏韶聲、劉天賜以及鄧英敏等,場面墟冚。

因盧大偉離世大表感慨

受訪時劉丹直認剛才與夏韶聲相遇時都因盧大偉的離世而大表感慨:「今年又少一個人喇,個心都好唔舒服,以後會參加多啲,呢啲見得一次就一次,有時天安排要走都冇辦法。」

劉丹表示今晚能與無綫經典綜藝節目《歡樂今宵》(EYT)的好友聚首一堂感到開心:「啲後生仔未做過EYT就唔知,感覺好特別,好似成大班人合力去搞好件事,好開心嘅!。」

證仔仔同楊冪感情好

談到仔仔劉愷威與太太楊冪聚少離多出現婚變的傳聞,劉丹略感勞氣否認:「之前有人打電話嚟問我呢樣嘢,我都爭啲想爆粗,煩都煩死,成日都係講呢啲嘢,成日有呢啲傳聞好煩,自佢哋結婚開始就有,聽得太多。(佢哋感情好?)梗係啦,佢哋感情好好。依家都搞緊出律師信去告人,告完之後又要Say Sorry,有乜意思呢?不過真係太過份。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!