網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月18日 星期一

前人大朱幼麟:與梁通電女職員講到喊 __,

【本報訊】梁特涉濫權的行李門事件惹來市民聚集機場抗議,連前港區人大代表兼前立法會議員、因愛跳傘而有「飛天朱」外號的朱幼麟(圖)亦參與靜坐,他踢爆事發時與梁振英通電的航空公司女職員「講到喊」,指是徹頭徹尾的濫權事件,呼籲大家追究到底,「我唔想再有一個人同特權傾電話之後流眼淚」。籲追究到底「消滅源頭」年過7旬的朱昨下午3時到機場,參與近3小時的集會及遊行,更在台上發言,質疑事件有人濫用特權,「聽咗保安 ...




其他影片:>>






【本報訊】梁特涉濫權的行李門事件惹來市民聚集機場抗議,連前港區人大代表兼前立法會議員、因愛跳傘而有「飛天朱」外號的朱幼麟(圖)亦參與靜坐,他踢爆事發時與梁振英通電的航空公司女職員「講到喊」,指是徹頭徹尾的濫權事件,呼籲大家追究到底,「我唔想再有一個人同特權傾電話之後流眼淚」。

籲追究到底「消滅源頭」

年過7旬的朱昨下午3時到機場,參與近3小時的集會及遊行,更在台上發言,質疑事件有人濫用特權,「聽咗保安局長、民航處長講嘅嘢,令我更懷疑係咪?」他指不接受再有香港人於有特權陰影下不敢站出來說真話。

朱台上爆料指,事發時與梁通電的航空公司女職員「講到喊」,但該名職員未被停職,而當時航空公司曾反建議可代梁頌昕將行李送到三藩市,卻被拒絕,「史丹福大學離機場咁近都唔肯,唔係想用特權係乜?」又指國泰向涉事5至6名職員下封口令,令職員面對巨大壓力。朱呼籲大家追究到底,不能容忍白色恐怖,「有冇人濫用特權,希望同大家一齊搵到濫用特權嘅源頭,消滅呢個源頭」;又引用國歌指自己「不願做奴隸嘅人民,𠵱家起來嘅時間到嘞」。

空勤人員總工會總幹事吳敏兒稱,相信朱所講涉事職員傾到喊一事「相信佢講得真確性都幾高,戥嗰個同事慘,佢有苦自己知,受咗壓又唔可以公然講,公司又叫佢唔好亂講嘢」,她呼籲該職員盡快與空總聯絡。

身穿蜘蛛俠裝束到場、不願透露姓名的機組人員卻爆出另一版本,他透過朋友認識與梁通電話的女職員,指事後她被解僱。他指穿戲服抗議是要諷刺超級英雄亦要經安檢上機,特首女兒可獲豁免是不合理。國泰回覆稱,有指涉事職員被辭退的傳聞毫無根據,就其他言論及個別事件,恕不評論。

■記者鍾雅宜


鍾意就快D Share啦!