網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月18日 星期一

myTV:myTV SUPER:36E陳婉衡Big爆Mon __,陳婉衡,myTV,

大家唔好諗歪,其實陳婉衡希望觀眾可以留意多啲佢嘅馬甲線啫。無綫「咪神」之一的陳婉衡貫徹性感作風,以閃爆金色長裙力谷36E上圍胸襲《myTVSUPER呈獻:萬千星輝睇多D》。受訪時,她笑言:「少少性感啦!幾次試裙嗰時,都驚個TubeDress會跌,因為冇帶,後面都露背有喱士㗎!」陳婉衡又透露最近參與由兩大視后田蕊妮及胡定欣合作的無綫新劇《來自喵喵星的你》,惟主要對手則是何遠東:「會同佢有感情線。第一 ...


大家唔好諗歪,其實陳婉衡希望觀眾可以留意多啲佢嘅馬甲線啫。無綫「咪神」之一的陳婉衡貫徹性感作風,以閃爆金色長裙力谷36E上圍胸襲《myTVSUPER呈獻:萬千星輝睇多D》。受訪時,她笑言:「少少性感幾次試裙嗰時,都驚個TubeDress會跌,因為冇帶,後面都露背有喱士㗎!」陳婉衡又透露最近參與由兩大視后田蕊妮及胡定欣合作的無綫新劇《來自喵喵星的你》,惟主要對手則是何遠東:「會同佢有感情線。第一 ...


大家唔好諗歪,其實陳婉衡希望觀眾可以留意多啲佢嘅馬甲線啫。

無綫「咪神」之一的陳婉衡貫徹性感作風,以閃爆金色長裙力谷36E上圍胸襲《myTV SUPER呈獻:萬千星輝睇多D》。受訪時,她笑言:「少少性感幾次試裙嗰時,都驚個Tube Dress會跌,因為冇帶,後面都露背有喱士㗎!」

陳婉衡又透露最近參與由兩大視后田蕊妮及胡定欣合作的無綫新劇《來自喵喵星的你》,惟主要對手則是何遠東:「會同佢有感情線。第一次正式入劇組都好緊張,因為戲裏面都性感,同林泳淘、陳潔玲會比較姣啲,要騷首弄姿,用美色呃人好難做,因為我自己平時都比較粗魯,今次要騷啲女人味出嚟。同埋我都希望可以將觀眾嘅視線往下移,騷吓馬甲線而唔係事業線!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!