網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月17日 星期日

大肚湯唯「奶脹多」 惠英紅摸肚沾旺氣 __,湯唯,惠英紅,

湯唯就算大肚都要着高踭鞋,認真貪靚。影星湯唯出席《第六屆北京國際電影節》,與金像影后惠英紅影合照。期間惠英紅摸住湯唯個肚仔,感受她肚裏逾四個月大的BB,場面非常溫馨!湯唯行紅地氈時艷壓羣芳,佢着住黑色晚裝現身,顯得高貴又大方,因為佗B嘅關係,佢上圍都豐滿咗唔少添呀!細心啲睇,貪靚嘅湯唯仲係着緊高踭鞋,喂,你佗緊B架喎,嚟之前有冇同韓國導演老公金泰勇申請架?最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最 ...


湯唯就算大肚都要着高踭鞋,認真貪靚。影星湯唯出席《第六屆北京國際電影節》,與金像影后惠英紅影合照。期間惠英紅摸住湯唯個肚仔,感受她肚裏逾四個月大的BB,場面非常溫馨!湯唯行紅地氈時艷壓羣芳,佢着住黑色晚裝現身,顯得高貴又大方,因為佗B嘅關係,佢上圍都豐滿咗唔少添呀!細心啲睇,貪靚嘅湯唯仲係着緊高踭鞋,喂,你佗緊B架喎,嚟之前有冇同韓國導演老公金泰勇申請架?
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!