網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月12日 星期二

阿風忘記渠頭?《EU》核心人物親解結局 __,

無綫劇集《EU超時任務》四月十日經已大結局,渠頭(王浩信飾)不忍MadamLing凌晨風(朱千雪飾)毁容慘死,決定就算MadamLing完全忘記自己,也要作最後一次穿越。而今次回到過去,渠頭明白不能再令阿風受傷害,遂只將一些壞的事情改變,並積極做好事,而當做完晒之後,渠頭跟阿風道別時,竟在地上發現自己在另一個時空送給阿風的定情沙漏鏈墜,當阿風執起沙漏鏈墜後,呆了一會,之後露出一個耐人尋味的笑容,故 ...


無綫劇集《EU超時任務》四月十日經已大結局,渠頭(王浩信飾)不忍Madam Ling凌晨風(朱千雪飾)毁容慘死,決定就算Madam Ling完全忘記自己,也要作最後一次穿越。而今次回到過去,渠頭明白不能再令阿風受傷害,遂只將一些壞的事情改變,並積極做好事,而當做完晒之後,渠頭跟阿風道別時,竟在地上發現自己在另一個時空送給阿風的定情沙漏鏈墜,當阿風執起沙漏鏈墜後,呆了一會,之後露出一個耐人尋味的笑容,故事就此終結。

究竟阿風最後有冇記得番自己曾經熱戀過嘅渠頭呢?呢點成為討論區網友熱話,既然大家傾得咁開心,千雪BB都喺Instagram傾埋一份,親自解構結局,佢嘅留言係咁嘅:「花了22集的時間穿越,以為有能力回到過去就能改變現實。但原來改變到,都不代表能有一個完美的結局。既然改變不到歷史,大家應該珍惜眼前的一切,活在當下!很喜歡主題曲的一句一樣:『無需有萬次只需一次愛,未懼流眼淚』再見了,Madam Ling!』」

歡迎觀眾自行想像

言下之意,即係阿風最後唔記得渠頭?由於千雪BB答得都未係好清楚,《東網》決定搵埋劇集「大腦」之一、監製林志華指點迷津!林監製聽到大家對個結局R爆頭又咁肉緊,佢就笑晒咁話:「我哋只係想帶出渠頭真心真意做好自己,就會有意外收穫、有奇迹,至少個定情沙漏都能夠出現番喺呢個時空,成為佢同阿風一個可以延續嘅緣份。其實我哋都唔想講定阿風有冇記得番渠頭,想由觀眾自己去創作、去決定呢個劇嘅結局。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!