掃呢頁CODE去手機

2016年5月30日 星期一

180磅變140磅 曾守明服藥排水體重暴跌 __,曾守明,

曾守明再次感謝無綫對他的幫助。無綫綠葉王曾守明今日出席活動時被發現暴瘦,患上心血管疾病的他就表示現正努力增磅。已回升十磅《東網》記者致電跟進其康復過程,曾經重達180磅的他就透露體重試過跌至140磅,幸好最近回升至150磅左右。問當時如何發現患病,他坦言拍攝《鐵馬戰車》時,只要做少少運動都會感到心悸:「仲有好易攰,個心成日有無形壓力,嗰時諗冇理由架喎,平時都唔係咁。」經醫生檢查後即發現心臟有個部分 ...


曾守明再次感謝無綫對他的幫助。

無綫綠葉王曾守明今日出席活動時被發現暴瘦,患上心血管疾病的他就表示現正努力增磅。

已回升十磅

《東網》記者致電跟進其康復過程,曾經重達180磅的他就透露體重試過跌至140磅,幸好最近回升至150磅左右。問當時如何發現患病,他坦言拍攝《鐵馬戰車》時,只要做少少運動都會感到心悸:「仲有好易攰,個心成日有無形壓力,嗰時諗冇理由架喎,平時都唔係咁。」經醫生檢查後即發現心臟有個部分變大,影響整個心肺功能。問為何會體重暴跌,他透露因主要器官功能減弱,令它們正常去水能力降低,因此要靠藥物排水,才使到身材變瘦。

再次感謝無綫

曾守明在訪問中又再次感謝無綫幕前幕後對他的關心:「畀好多正能量我,亦都畀少啲嘢我做,等我休息多啲。」問主要以拍劇為收入來源的他當時會否因此收入大減,他謂:「我簽Contract嘅,影響唔大。(但醫藥費都好重皮?)我睇公立醫院,享受政府福利,好感恩。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!