掃呢頁CODE去手機

2016年5月30日 星期一

【爆相爆片】鍾情日本 李澤楷孖斯文女遊銀座日語交談 __,李澤楷,

身家逾百億嘅超級鑽石王老五「小小超」李澤楷,噚日孖斯文新女現身東京嘅銀座街頭,被《蘋果》讀者陳太「爆相」捕獲,從陳太提供嘅三張相片所見,着裇衫襯黑褲嘅小小超身型fit咗好多,同佢並肩而行嘅女子年約30多歲,紥起一把頭髮,雖然手挽名牌Hermès袋,不過衣着就好低調,密實藍色花邊袖衫襯米色貼身褲,打扮斯文平實。陳太接受本報訪問表示,噚日日本時間傍晚約6點半,喺東京銀座嘅doverstreetmark ...




其他影片:>>






身家逾百億嘅超級鑽石王老五「小小超」李澤楷,噚日孖斯文新女現身東京嘅銀座街頭,被《蘋果》讀者陳太「爆相」捕獲,從陳太提供嘅三張相片所見,着裇衫襯黑褲嘅小小超身型fit咗好多,同佢並肩而行嘅女子年約30多歲,紥起一把頭髮,雖然手挽名牌Hermès袋,不過衣着就好低調,密實藍色花邊袖衫襯米色貼身褲,打扮斯文平實。陳太接受本報訪問表示,噚日日本時間傍晚約6點半,喺東京銀座嘅dover street market見到小小超同女友人出現,佢哋邊行邊講傾得好開心,仲聽到小小超用日語同女伴溝通,言談甚歡,又表現得好有禮貌。問到兩人有冇拖手?陳太透過短訊回覆:「沒有拖手,同行期間,他倆遇上一男一女日籍友人,李有用英語稱讚友人的裙子漂亮,然後四人結伴離開。」陳太話見唔到小小超身邊有保鑣,相信司機應該喺附近等佢哋。小小超自從2011年同舊愛梁洛施分手後,去年被爆拖「齊蔭女」銀行小花遊勻灣仔、曼谷同名古屋,短短4個月內三度蜜會,去年8月兩人仲攬啜曼谷街頭,但事隔短短半年,小小超身邊女伴又換畫,今年2月被讀者喺東京「爆相爆片」,咁啱又係喺銀座影到小小超同新歡喺銀座嘅博品館玩電勳模型車。

今日小小超又係同斯文新歡遊銀座,呢個食又貴住又貴買嘢又貴嘅地方,真係好襯小小超嘅有錢人身份囉!李澤楷剛短訊回覆,否認同遊銀座的新女是女朋友:「二十年老朋友啦,好好朋友的愛人。」問他找到自己的愛人了嗎?小小超以馬騮掩眼嘅emoji回應,問代表有還是沒有?他沒回答。問到係唔係好鍾意去日本玩?佢就話:「日本又有工作又有朋友,員工有三百以上啦,今次有工作也有要見外地舊同學們。要睡了,明天6時有電話會。」


鍾意就快D Share啦!