掃呢頁CODE去手機

2016年5月30日 星期一

羅霖:戲院遭無理男粗口侮辱 羅霖爆Seed反擊 __,羅霖,

羅霖份人夠晒硬淨,又識得保護自己,值得學習。藝人羅霖出席慈善活動,該慈善機構主要幫助受虐婦女及小朋友,作為活動大使的她,自爆早前被一名男士不禮貌對待。她說:「我發現有男人真係好衰,我嗰日帶細仔睇戲,我遲咗15分鐘,去到我哋個位畀人坐咗,我請嗰位先生讓番個位畀我。佢用手示意叫我去後面,仲用英文粗口鬧我,大概係話我全家同話我賤人。我個仔好愕然同驚,我同佢講唔使驚,等媽媽嚟。我之後就開咗手機嘅電筒照住個 ...


羅霖份人夠晒硬淨,又識得保護自己,值得學習。

藝人羅霖出席慈善活動,該慈善機構主要幫助受虐婦女及小朋友,作為活動大使的她,自爆早前被一名男士不禮貌對待。她說:「我發現有男人真係好衰,我嗰日帶細仔睇戲,我遲咗15分鐘,去到我哋個位畀人坐咗,我請嗰位先生讓番個位畀我。佢用手示意叫我去後面,仲用英文粗口鬧我,大概係話我全家同話我賤人。我個仔好愕然同驚,我同佢講唔使驚,等媽媽嚟。我之後就開咗手機嘅電筒照住個男人,請佢返番自己個位,因為我買咗嗰個位嘅飛,我覺得佢好羞恥,蝦女人同小朋友。佢話係我遲到,我同佢講遲到都冇關係。佢仲作狀想打我,不過我唔驚同唔退縮,佢又坐番低。大概照咗佢三分鐘之後,戲院嘅人都開始鼓躁,有工作人員嚟調停,個男人都坐番去前面。」她表示事後有教導兒子遇到同類事情不用怕,要據理力爭,但都要視乎環境,若在橫街窄巷便不要爭論,但若在公眾場所,即使被打亦有其他人做証。

「真正嘅男人唔會蝦女人」

她表示女性要保護自己,自己亦是首次被人當眾用英文辱罵,其實自己當時很驚,但不反抗對方會「變本加厲」。她認為真正的男人不會欺負女人,應該頂天立地,坦言看不起該男人。提到曾經歷家暴的她,是否因為曾遇過暴力男,故可以處變不驚?她說:「我經歷過一次,不過唔關有冇經歷過事,我無論咩情況都會企出嚟據理力爭。就算喺主題樂園排隊畀人打尖,畀五個大人話我一個,我會叫工作人員嚟,即使蝕底,我都唔會退縮,因為要保護我嘅小朋友。啱嘅話就要企硬,我要身教,如果唔係我嘅小朋友將來會好怕事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!