掃呢頁CODE去手機

2016年5月30日 星期一

谷「收視」 筱靖鴛鴦胸:黐膠紙都係咁! __,筱靖,

筱靖谷出個「鴛鴦胸」來,感覺奇特!前亞視藝人筱靖獲邀出席由楊玉梅擔任總監的婚紗騷,與一眾港姐、亞姐行天橋,而穿上性感服裝的筱靖谷胸上陣,但上圍顯得上下左右均不對稱,谷出個鴛鴦胸。事後筱靖接受《東網》訪問,承認今次失手谷胸谷出事,更自嘲是「鴛鴦胸」,只是用盡方法也未能補救到,她笑言:「係啊!鴛鴦胸啊!呢件衫超難着,改咗五次啦!黐膠紙都係咁!」最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最好玩娛樂節目,除 ...


筱靖谷出個「鴛鴦胸」來,感覺奇特!前亞視藝人筱靖獲邀出席由楊玉梅擔任總監的婚紗騷,與一眾港姐、亞姐行天橋,而穿上性感服裝的筱靖谷胸上陣,但上圍顯得上下左右均不對稱,谷出個鴛鴦胸。事後筱靖接受《東網》訪問,承認今次失手谷胸谷出事,更自嘲是「鴛鴦胸」,只是用盡方法也未能補救到,她笑言:「係啊!鴛鴦胸啊!呢件衫超難着,改咗五次黐膠紙都係咁!」
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!